کد خبر: ۱۵۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶ - 2017July 03
خوشبختانه ارزشیابی هزار بیمارستان دولتی، خصوصی و خیریه کشور تمام شد و براساس 900 سنجه بیمارستانهای کشور درجه بندی می شوند
شفا آنلاین>سلامت>معاون وزیر بهداشت از تشویق مالی، برای بیمارستانهای که با بیماران رفتار بهتری داشته باشند، خبر داد و گفت: ایمنی بیماران با ارزشیابی و درجه بندی جدید در ۱۰۰۰ بیمارستان کشور افزایش می یابد.

به گزارش شفا آنلاین، محمد حاجی آقاجانی در حاشیه نشست خبری وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ارزشیابی بیمارستانها اظهار داشت: خوشبختانه ارزشیابی هزار بیمارستان دولتی، خصوصی و خیریه کشور تمام شد و براساس 900 سنجه بیمارستانهای کشور درجه بندی می شوند.

وی ادامه داد: براساس درجه بندی بیمارستانی از این به بعد اشتباهات پزشکی کمتر و خدمات نیز ارتقا خواهد یافت که در این زمینه کارنامه درجه بندی 430 بیمارستان ارائه شده است و تا پایان تیرماه نیز مابقی و کل 1000 بیمارستان درجه بندی خواهند شد.

معاون درمان وزارت بهداشت درباره فواید درجه بندی و ارزش یابی جدید بیمارستانها عنوان کرد: این درجه بندی جدید که در طول یکسال و با همت 400 متخصص این حوزه صورت پذیرفته است باعث افزایش ایمنی بیماران می شود.

آقاجانی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین فواید این ارزشیابی جدید تکریم بیماران است بطوریکه هر بیمارستانی که مردم و بیماران از آنها راضی تر باشند تعرفه پرداختی بیشتری کسب خواهند کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: