کد خبر: ۱۵۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۰ - ۱۲ تير ۱۳۹۶ - 2017July 03
دکتر ایرج حریرچی:استنباط ما این است که یک کار کارشناسی انجام شده که حاوی مسائل سیاستگذاری و تصمیم‌گیری بوده است و اگر اینگونه باشد برای تبادل نظر آماده هستیم
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی وزارت بهداشت در مورد لغو یک نشست خبری با موضوع تخلفات سازمان غذا و دارو توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش شفا آنلاین، دکتر ایرج حریرچی روز دوشنبه در نشست خبری پیرامون لغو یک نشست خبری که قرار بود امروز با موضوع بررسی تخلفات سازمان غذا و دارو برگزار شود، گفت: استنباط ما این است که یک کار کارشناسی انجام شده که حاوی مسائل سیاستگذاری و تصمیم‌گیری بوده است و اگر اینگونه باشد برای تبادل نظر آماده هستیم.

وی افزود: برخی افراد ممکن است شخصی و گروهی اعلام کنند که تخلفی را کشف کردند که رسیدگی به این موضع راه خودش را دارد و اعلام بدون بررسی آن حتی ممکن است جرم تلقی شود.

حریرچی تأکید کرد: ما از نظرات کارشناسی استقبال می‌کنیم و اگر کسی معتقد است در وزارت بهداشت(Ministry of Health) تخلفی رخ داده باید از طریق روش‌های قانونی پیگیری شود. نباید اتهام را اول انتشار داد و بعد اثبات شود این اتهام رخ نداده و آبروی افراد ریخته شود.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: فارغ از نشست خبری که امروز قرار بود برگزار شود و لغو شد با توجه به تعیین کابینه و جهت گیری‌های سیاسی برای تأثیر گذاری در این جریان اتفاق افتاد.

حریرچی تاکیدکرد: اینکه آقایان توکلی و نادران با وزیر صحبت کردند، ممکن است انجام شده باشد و ما با هرکسی که نظرات کارشناسی داشته باشد حاضریم تبادل نظر داشته باشیم.

صبح امروز قرار بود سازمان مردم نهاد دیده‌بان شفافیت و عدالت در نشستی خبری با حضور دکتر الیاس نادران گزارشی از سوءجریانات در حوزه دارویی کشور و عملکرد معاونت دارویی وزارت بهداشت ارائه کند که این نشست بنا به دلایلی نامعلوم برگزار نشد.مهر

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: