کد خبر: ۱۵۷۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۶ - 2017July 01
شفاآنلاین:پلیس آگاهی تهران اظهارات یکی ازاعضای شورای شهر تهران مبنی بر کشف اجساد کودکان بدون چشم و کلیه در تهران و حومه را به شدت تکذیب کرد.
به گزارش شفاآنلاین ،یک منبع آگاه در پلیس آگاهی پایتخت ضمن بیان این خبر گفت: «در سال‌های اخیر هیچ گزارشی درباره کشف اجساد کودکان در بیابان‌های اطراف تهران نداشته‌ایم.ضمن اینکه چنین ادعاهایی امنیت روانی جامعه را به مخاطره می‌اندازد.»
گقتنی است فاطمه دانشور یکی از اعضای شورای شهرتهران به‌تازگی با هشدار به مسئولان اعلام کرده بود: «در محلات پرخطر مانند هرندی، کودکانی گم می‌شوند که والدین آنها حتی شکایت هم نمی‌کنند. در بسیاری از موارد اعضای بدن کودکان ناپدید شده، قاچاق می‌شود و بعد از مدت‌ها جسد برخی از آنها در بیابان‌ها بدون کلیه و چشم پیدا می‌شود.»
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بهروزبرومند
|
United States
|
۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۰
0
0
بادرود واکنش منبع آگاه پلیس، شگفت آور است که پلیس چنین میگوید. این پیوند که در منزل قاچاقچی های آدمکش انجام نمیشود. تازه اگر هم در زیر زمینی انجام شود پلیسی که داعش را پیدا میکند نمیتواند این ها را بگیرد؟. مایه سرافکندگی همه ما است اگر پیدا نکنیم. اگر هم خبر دروغ است باید دروغ بودن آن را فاش و آبروی خود را بخریم. بدرود دوستدار بهروزبرومند
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: