کد خبر: ۱۵۶۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۰:۲۰ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 21
ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی هر مسلمانی است که در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کند.
شفا آنلاین>سلامت>سخنگوی وزارت بهداشت(Ministry of Health) گفت: راهپیمایی روز قدس سبب همبستگی با ملت مظلوم و ستم دیده فلسطین و احقاق قانونی آنها می‌شود.

به گزارش شفا آنلاین،ایرج حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت اظهار کرد: شرکت در راهپیمایی روز قدس یک وظیفه دینی، ملی و انقلابی هر مسلمانی است که در منطقه خاورمیانه زندگی می‌کند.

وی بیان کرد: حضور در راهپیمایی روز قدس به معنای دفاع از ملت مظلوم فلسطین است که به وسیله رژیم اشغالگر قدس سرزمین به ناحق غصب شده است و این راهپیمایی احقاق حقی از مسلمانان محسوب می‌شود و به نوعی دفاع از مقدسات دینی است.

حریرچی عنوان کرد: احقاق از حق و دفاع از ملت مظلوم فلسطین مشمول مرور زمان نمی‌شود و تا رسیدن مردم فلسطین به حق قانونی‌ خود این قبیل فعالیت‌ها باید ادامه پیدا کند. 

سخنگوی وزارت بهداشت(Ministry of Health) گفت: امروز آمریکا و دشمنان اسلام، همچنین افراطیون از اسرائیل غاصب حمایت بی چون و چرا انجام می‌دهند و به همین خاطر مسلمانان با حفظ وحدت‌ خود و با حضور در راهپیمایی روز قدس اعتراض خود را نسبت به اشکال مسجد الاقصی و سرزمین فلسطین اعلام می‌کنند.

وی یادآور شد: حضور در راهپیمایی قدس سبب شده تا حکومت‌هایی که دولت آنها کشورهای اسلامی غصب کرده و به صورت علنی و غیر علنی بر آنها حکومت می‌کنند با دیدن این شرایط از اقدام ناپسندانه‌ خود دست بردارند که ما باید با اتحاد و همبستگی با دیگر مسلمانان جهان از اشغال سرزمین‌های اسلامی به وسیله دشمنان جلوگیری کنیم.

برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، روزقدس
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: