کد خبر: ۱۵۶۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۰ - ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 17
به تازگی یک شیوه منحصربفرد برای رفع مشکلات پوستی در دنیا متداول شده و آن ماساژ صورت با سنگ کوارتزصورتی است.
شفا آنلاین>سلامت>اگر همزمان با بالا رفتن سن متوجه چین و چروک بر روی صورت خود شده‌اید به جای درمان‌های پرهزینه و دردناک، می‌توانید از تکنیک ماساژ صورت با سنگ‌های دارای انرژی مثبت و درمان کننده استرس(Stress) استفاده کنید.

به گزارش شفا آنلاین،به تازگی یک شیوه منحصربفرد برای رفع مشکلات پوستی در دنیا متداول شده و آن ماساژ صورت با سنگ کوارتزصورتی است.

سنگ کوارتز صورتی از جمله سنگ‌های دارای انرژی مثبت است که به رفع استرس(Stress) و اضطراب در افراد کمک می‌کند، افرادی که این سنگ را به صورت دستبند، انگشتر، گوشواره و یا دستبند با خود حمل می‌کنند از آرامش بیشتری برخوردار هستند و کمتر مبتلا به انواع بیماری‌های مزمن می‌شوند.
 
در روش ماساژ صورت با سنگ کوارتز یک قطعه سنگ صیقل خورده تمیز که لبه‌های تیز نداشته باشد به اندازه یک کف دست انتخاب کنید و آن را به صورت حرکات دورانی روی پوست صورت خود بکشید.
 
برای اثر بخشی بهتر از حرکات دورانی سنگ روی مناطقی که دارای چین و چروک، اگزما، لکه‌های پوستی و آکنه است استفاده کنید تا به تدریج در اثر این تکنیک پوست صورت شما زیبا و شاداب شود.

کارشناسان متخصص طب سنتی(Traditional medicine) انجام این ماساژ پوستی را یکبار در هفته به افراد توصیه می‌کنند، قبل از ماساژ صورت را کاملاً شسته و خشک کنید و پس از ماساژ صورت خود را توسط کرم مرطوب کنید.
 
انجام ماساژ باید به ملایمت انجام شود تا پوست دچار قرمزی و تورم نشود.

این شیوه ماساژ می‌تواند برای درمان آکنه نیز بکار رود و افرادی که از آن استفاده کرده‌اند در بازه زمانی اندک سلامت و زیبایی پوست خود را بدست آورده اند.
 
برای استفاده بهتر از خواص سنگ در فصول گرم سال قبل ماساژ آن را در یخچال قرار دهید تا سرد باشد.

بسیاری از افراد و شخصیت‌های مشهور سینمایی در دنیا از این شیوه برای درمان مشکلات پوستی و شادابی و طراوت آن استفاده کرده‌اند.
برچسب ها: کوارتز ، ماساژ ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: