کد خبر: ۱۵۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۱۴:۳۰ - ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 15
در حال حاضر در برخی از محیط های دانشجویی، حرکت هایی مانند حرکات اوایل انقلاب اسلامی می بینم اما کشور هزینه های زیادی کرد تا ما اصلاح و پخته شویم ولی متاسفانه احساس می کنم که همان شرایط و فضا با هزینه های سنگین تر، در حال تکرار شدن است.

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت(Minister of Health) ضمن تاکید بر اهمیت حفظ وحدت و همدلی در کشور، گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی حداقل از نظر مادی، مقتدر هستند. بنابراین عقل حکم می کند که در منطقه آشوب زده ای مانند خاورمیانه، همه با هم باشیم و وحدت و همدلی وجود داشته باشد و از همه ظرفیت ها استفاده شود.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر سید حسن هاشمی شب گذشته در ضیافت افطاری کانون های فرهنگی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، اظهار کرد: در حال حاضر در برخی از محیط های دانشجویی، حرکت هایی مانند حرکات اوایل انقلاب اسلامی می بینم اما کشور هزینه های زیادی کرد تا ما اصلاح و پخته شویم  ولی متاسفانه احساس می کنم که همان شرایط و فضا با هزینه های سنگین تر، در حال تکرار شدن است.

وی ادامه داد: بخشی از دوران دانشجویی ما در رژیم شاهنشاهی و بخش دیگر در ابتدای انقلاب اسلامی قرار داشت و عبرت های زیادی برای فضای امروز و به ویژه فضای دانشجویی وجود دارد.

دکترهاشمی ضمن ابراز تسلیت به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت علی(ع)، خاطرنشان کرد: از شما می خواهم که در این شب های عزیز حتما برای کشور، دولت، قوه قضاییه، مجلس و همه ارکان نظام جمهوری اسلامی دعا کنید زیرا در صورتی که  این ارکان صحیح کار کنند ، حل مشکلات مردم و دستگیری از نیازمندان در اولویت باشد و تعهد سیاسی خالصانه داشته باشند، کشور ساخته خواهد شد.

دکتر هاشمی‌تاکید کرد: اگر تعهد سیاسی خالصانه برای ساختن کشور و رفع مشکلات مردم ،محرومین و مستضعفان به وجود نیاید، نمی توانیم کشور را بسازیم و البته برای ایجاد و حفظ اتحاد، به اخلاق نیاز داریم.

وی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران بدون وجود اخلاق، هیچ مزیتی به سایر نظام های دنیا ندارد و اگر اخلاق در جامعه وجود داشته باشد و همه به قیامت و روز حساب، اعتقاد داشته باشند و از خدا بترسند، تصمیم ها هم الهی می شود و رنگ و بوی شخصی، جناحی و قبیله ای نخواهد داشت.

در پایان این مراسم از فعالین فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و برگزیدگان این دانشگاه در هشتمین جشنواره فرهنگی وزارت بهداشت، تقدیر شد.

برچسب ها: بهداشت ، سلامت ، خاورمیانه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: