کد خبر: ۱۵۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 14
برنامه برپایی ایستگاه‌های سنجش سلامت در شب‌های قدر یکی از کارهایی است که هر ساله انجام و مورد توجه و تقدیر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است
شفا آنلاین>سلامت>مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، گفت: چادرهای سلامت در9 نقطه از پایتخت توسط مرکز بسیج دانشگاه تهران برپا می‌شود وبیمارستان های خاتم الانبیا(ص) و بعثت تهران و همچنین مراکز بسیج دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، دانشگاه ایران و شهید بهشتی نیز به شب‌زنده‌داران لیالی قدر خدمات ارائه می کنند.

به گزارش شفا آنلاین، سید نظام‌الدین طباطبایی، افزود: برنامه برپایی ایستگاه‌های سنجش سلامت در شب‌های قدر یکی از کارهایی است که هر ساله انجام و مورد توجه و تقدیر رهبر معظم انقلاب نیز قرار گرفته است.

وی با توجه به اهمیت و ضرورت اجرایی شدن برنامه خدمات‌رسانی سلامت در شب‌های قدر، گفت: بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ با برنامه ریزی‌های منسجم و کارشناسی دانشگاه‌های علوم پزشکی کانون‌های بیمارستانی خود را وارد عمل کرده است.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، افزود: بیمارستان خاتم الانبیا(ص) درشب های قدر از ساعت 10 شب تا 2 صبح، ایستگاه‌های سنجش سلامت موردنظر خود را برپا می‌کند و خدماتی شامل کنترل فشارخون(blood pressure) و تست قند خون ارائه خواهد داد و همچنین از پزشکان عمومی جهت مشاوره استفاده خواهد کرد.

طباطبایی، به کانونهایی که تاکنون توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، احصا و جمع آوری شده اشاره کرد و گفت: علاوه بر بیمارستان خاتم الانبیاء، بیمارستان بعثت تهران که تنها برای شب بیست و یکم قدر برنامه دارد، مسجد سیدالشهدای شهرک شهید شجاعی نیز از مراکز ارائه خدمات هستند.

وی ادامه داد: همچنین بسیج دانشگاه تهران درمناطقی از شهر تهران و سطوح مختلف شهر را با برپایی چادرهای سلامت دربرگرفته است که این مکان‌ها شامل مسجد دانشگاه تهران، مسجد ارباب در میدان شهدا، حسینیه همدانیها در پُل ری، مسجد امام حسین(ع) درجنت آباد، مسجد ارک در بازار، حرم حضرت عبدالعظیم (س)، قطعه 26 بهشت زهرا، مسجد قائمیه در قلعه مرغی، حسینیه امام زمان(عج) درقصرالدشت، هستند و بسیج دانشگاه تهران به سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ اعلام کرده در شب‌های قدر خدمات‌رسانی را به نحو احسن در این مکان‌ها پشتیبانی و اجرا می‌کند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی تهران بزرگ، افزود: مرکز بسیج دانشگاه علوم بهزیستی(Welfare) و توانبخشی نیز یکی از مراکز بسیج است که برای شبهای قدر مکانی را در شهر ری مشخص کرده، مرکز بسیج دانشگاه ایران و شهید بهشتی نیز از ارائه دهندگان خدمت به شب زنده داران در این ایام مبارک هستند.

تیم درمان متشکل از پزشک و پرستاران عضو بسیج جامعه پزشکی، این برنامه را پشتیبانی می‌کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: