کد خبر: ۱۵۵۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 12
عماد پسربچه‌ای که تصاویر نجات یافتنش از ساختمان مجلس حین حادثه تروریستی روز چهارشنبه در سطح رسانه‌ها به شهرت رسیده بود امروز به عضویت بنیاد بیماری‌های نادر در آمد.

شفا آنلاین>سلامت>عماد پسربچه‌ای که تصاویر نجات یافتنش از ساختمان مجلس حین حادثه تروریستی روز چهارشنبه در سطح رسانه‌ها به شهرت رسیده بود امروز به عضویت بنیاد بیماری‌های نادر در آمد.

به گزارش شفا آنلاین،عماد اسماعیلی پسربچه‌ای دو ساله مبتلا به بیماری MPS بدون شک خبرسازترین چهره حوادث تروریستی(Terrorist) روز چهارشنبه در مجلس شورای اسلامی است. او که ابتدا با تصاویر نجات یافتنش از پنجره طبقه اول ساختمان مجلس به شهرت رسید مدتی بعد خبر بیماریش به نام  MPS خبرساز و مشخص شد که مادرش در روز حمله داعش برای پیگیری درمان فرزندش به ساختمان مجلس شورای اسلامی رفته بود.

با مشخص شدن بیماری عماد ، دکتر حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت بلافاصله دستور پیگیری درمان این کودک را صادر و تاکید کرد که تمام هزینه‌های درمانی عماد باید رایگان انجام شود. دستوری که در ادامه با ورود مستقیم وزیر به معاینه عماد در بیمارستان شریعتی همراه شد.

در حال حاضر به گفته محمد اسماعیل نژاد پدر عماد، سه نامه از سوی بیمارستان شریعتی به پزشکان قلب، غدد و گوش و حلق و بینی نوشته و از آنان خواسته شده تا در سریع‌ترین زمان ممکن نتایج پرونده پزشکی عماد را بررسی و اعلام نظر کنند تا تصمیمات برای درمان بیماری این کودک اتخاذ شود.

امروز پدر و مادر عماد در بنیاد بیماری‌های نادر حاضر شده و پس از ارائه توضیحاتی از ماجرا و اقدامات انجام شده برای درمان کودکشان عماد به عضویت بنیاد بیماری‌های نادر درآمد تا از این به بعد تحت حمایت این بنیاد نیز قرار بگیرد.

البته امور مربوط به درمان عماد و هزینه‌های درمانی این کودک از سوی وزارت بهداشت و دولت تامین شده و بنیاد مسئولیتی در قبال آن ندارد اما به گفته داوودیان مدیرعامل و موسس بنیاد بیماری‌های نادر این بنیاد در حد توان و مسئولیت‌های خود از عماد پشتیبانی خواهد کرد.


برچسب ها: تروریست ، بیماری ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: