کد خبر: ۱۵۵۳۸۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 12
با حضور در بیمارستان سینا صورت گرفت؛
در این دیدار که با اهدای گل و شیرینی به مجروحان و دلجویی از آنان همراه بود، خانواده این مصدومان از زحمات شبانه روزی تمامی پرستاران که به مجروحین خدمات ارائه نمودند، تشکر و قدردانی کردند.
شفاآنلاین>سلامت>اعضای هیئت رئیسه شورای عالی و مسئولین سازمان نظام پرستاری به نمایندگی از جامعه پرستاری کشور، از مجروحان حوادث تروریستی تهران که در بیمارستان سینا بستری هستند، عیادت کردند.

به گزارش شفاآنلاین، در این دیدار که عصر یکشنبه صورت گرفت، نمایندگان جامعه پرستاری ضمن عیادت و گفتگو با مجروحان حادثه تروریستی تهران، در جریان روند درمان آنها قرار گرفتند.

در این دیدار که با اهدای گل و شیرینی به مجروحان(Wounded) و دلجویی از آنان همراه بود، خانواده این مصدومان از زحمات شبانه روزی تمامی پرستاران که به مجروحین خدمات ارائه نمودند، تشکر و قدردانی کردند.

مهندس غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس نیز که برای عیادت از مصدومان به بیمارستان سینا آمده بود، از همکاری و زحمات پرستاران، تشکر و قدر دانی نمود.

دکتر علی محمد آدابی رئیس کل سازمان نظام پرستاری ایران، در این دیدار، گفت: از آنجایی که برخی از  این مجروحان برای پاره‌ای از مشکلات‌شان به مجلس مراجعه کرده‌ بودند این نکته بسیار مهم است که مشکلات آنها پیگیری شود تا غیر از بحث آسیب‌دیدگی که با آن در حال حاضر مواجه‌اند مشکل دیگری نداشته باشند.

همچنین، اعضای هیئت رئیسه شورای عالی و مسئولین سازمان نظام پرستارای پای صحبت و درد و دل پرستاران بخش های مختلف بیمارستان سینا نشستند.

در این گفتگو، پرستاران از اجرا نشدن قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری و قانون مشاغل سخت و زیان آور و همچنین کمبود نیروی پرستاری گله مند بودند.

در پایان این دیدار و گفتگو، اعضای هیئت رئیسه و مسئولین سازمان نظام پرستاری از زحمات پرستاران در خدمت به مجروحان حادثه تروریستی تهران، قدردانی نمودند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: