کد خبر: ۱۵۵۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 11
از این مبلغ قبلاً میزان ۱۹۰ میلیون تومان پرداخت شده و الباقی تا سقف مبلغ مذکور طی هفته جاری پرداخت می شود
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون شهردار تهران گفت: طی هفته جاری حق بیمه عمر و حوادث آتش نشانان شهید حادثه پلاسکو بطور کامل و تا سقف ۴۱۳ میلیون تومان به وارث قانونی آنها پرداخت می شود.

به گزارش شفا آنلاین،  ناصر امانی، معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران افزود: از این مبلغ قبلاً میزان ۱۹۰ میلیون تومان پرداخت  شده  و الباقی تا سقف مبلغ مذکور طی هفته جاری پرداخت می شود.

 معاون شهردار تهران همچنین از پرداخت مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان هزینه خرید مسکن آتش نشانان شهید توسط شهرداری تهران تا حداکثر تیرماه سال جاری خبر داد و گفت: این مبلغ بر اساس پیشنهاد شهردار و تصویب شورای اسلامی شهر تهران در اواخر سال ۱۳۹۵ در اعتبارات شهرداری پیش بینی شد که اعتبار آن هفته گذشته توسط معاونت مالی و اقتصادی شهرداری تأمین و در اختیار سازمان آتش نشانی قرار گرفت و ما پیگیر هستیم تا اواخر هفته جاری به خانواده محترم آنان پرداخت شود.

معاون برنامه ریزی، توسعه شهری و امور شورای شهرداری تهران در ادامه از پرداخت پاداش فداکاری به آتش نشانان شهید پلاسکو خبر داد و گفت: بر اساس قانون ۳۰ برابر آخرین حکم حقوقی این شهدا در زمان حیات شان بعنوان پاداش فداکاری پرداخت شده است که متناسب با آخرین دریافتی این عزیزان از حداقل ۷۵۰ میلیون ریال تا حداکثر یک میلیارد و ششصد میلیون ریال متفاوت می باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: