کد خبر: ۱۵۴۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 07
نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشور:
'قلی شادبخش گفت: باهمکاری ومساعدت وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی مسئله بیمه های بازنشستگی و عمر که به عنوان دغدغه های این افراد بود، برطرف شد.
شفاآنلاین>اجتماعی>نایب رئیس کانون عالی بازنشستگان کشوراعلام کرد: مسئولان حوزه کار و همچنین تامین اجتماعی در دولت تدبیر و امید تعامل خوبی با تشکل های کارگری و همچنین تعامل بسیار سازنده ای باکانون های عالی بازنشستگی درسطوح مختلف استان ها وشهرستان ها دارند.

به گزارش شفاآنلاین،'قلی شادبخش' شامگاه سه شنبه در نشست صمیمی تشکل ها و سازمان های مردم نهاد که در مجموعه فرهنگی تلاش برگزار شد،با اشاره به خدمات وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی در زمینه توسعه مراکز درمانی(Health centers) ملکی به ویژه در بخش هلدینگ بیمارستان ها،گفت: باهمکاری ومساعدت وزیر کار و رئیس سازمان تامین اجتماعی مسئله بیمه های بازنشستگی و عمر که به عنوان دغدغه های این افراد بود، برطرف شد.

**تعامل بخش های دولتی و غیر دولتی برای حل مشکلات کودکان کار
رئیس هیات مدیره شبکه یاری کودکان کار و خیابان در این نشست گفت: تعامل بخش های دولتی و غیر دولتی منجر به کاهش مشکلات کودکان کار می شود.
'فاطمه قاسم زاده' افزود: بخش دولتی با برنامه ریزی و تعهد به انجام وظایف و بخش غیر دولتی با مشارکت و تعامل می توانند به کودکان کار و خیابان کمک کنند.
این فعال مدنی مشکلات کودکان کار را در فهرستی با ٨٠ مورد بیان کرد و افزود : با تعامل بخش های دولتی و غیر دولتی می توان بسیاری از این موارد را حل کرد.
قاسم زاده اشاره کرد: خوشبختانه انسان هابه کودکان علاقمند هستند و این امر خود نقطه امیدی برای حل مشکلات بیش از پیش برای کودکان کار وخیابان به شمار می رود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: