کد خبر: ۱۵۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 06
این طرح در سال گذشته نیز اجرا شد که حدود۵۰۰۰ بیمار ویزیت شدند
شفا آنلاین>سلامت>طرح نسخه‌های شفابخش رمضان(۲) با همکاری بنیاد بیماری‌های نادر ایران و تولیت امامزاده صالح با هدف غربالگری و ارائه خدمات پزشکی و تشخیصی به شهروندان، از نیمه دوم رمضان آغاز می شود.

به گزارش شفا آنلاین، مدیر روابط عمومی بنیاد بیماری‌های نادر ایران، گفت: این طرح در سال گذشته نیز اجرا شد که حدود۵۰۰۰ بیمار ویزیت شدند و در مرکز تصویربرداری پزشکی پارسیان وابسته به بنیاد بیماری‌های نادر ایران آزمون‌های تصویربرداری بر روی آن‌ها انجام گرفت.

شکیبا پردل افزود: هدف اصلی ما از اجرای این طرح انجام آزمون‌های غربالگری(Screening) و تشخیصی برای شهروندان است. در این طرح ۱۵ روزه مراجعان می‌توانند در صحن امامزاده صالح نزد پزشکان متخصص ویزیت و از خدمات تشخیصی پزشکی پارسیان استفاده کنند.

دکتر علی داودیان بنیان‌گذار بنیاد بیماری‌های نادر ایران نیز ضمن اشاره به اهمیت برگزاری این طرح‌ها، گفت: یکی از راه های پیشگیری از بروز بیماری های ژنتیکی(Genetics) و نادر تشخیص زود هنگام و کنترل آنها است و هدف ما از اجرای چنین طرح هایی کمک به قشر کم درآمد جامعه برای جلوگیری از بروز بیماری است.

وی افزود: یکی از فواید این طرح فضای معنوی ساعات نزدیک افطار در امامزاده صالح (ع) است که زائرین حرم مطهر نیز می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: