کد خبر: ۱۵۴۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 06
ثبت نام از نامزدهای انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی از 14 خردادماه آغاز شده است و انتخابات سازمان نظام پزشکی در ۳۰ تیرماه برگزار می شود.
شفا آنلاین>سلامت>رئیس کل سازمان نظام پزشکی در پیامی آحاد جامعه پزشکی را به نامزد شدن و شرکت در انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی دعوت کرد.

به گزارش شفا آنلاین، در متن پیام علیرضا زالی آمده است؛‌ انتخابات میراث جاودانه جمهوری اسلامی به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) است. تعیین سرنوشت بر اساس نظر و خرد جمعی همواره ستودنی و ارزشمند و این موقعیت برای ساختن آینده‎ای بهتر و درخشان‌تر بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

وی ادامه داد: اکنون در سالگرد رحلت امام بزرگوار فرایند اجرایی هفتمین انتخابات نظام پزشکی که بزرگترین مجموعه از شاغلان حرف پزشکی است آغاز شده است، اینجانب از همه اساتید و بزرگان جامعه پزشکی(Medical community) که سابقه درخشانی در فعالیت‌های صنفی و علمی دارند و همچنین از آحاد همکاران و نیروهای جوان، پرانگیزه و با طراوت که پتانسیل بالایی در ارتقای شان و جایگاه و کارکرد این نهاد مهم و تاثیرگذار می‌ توانند داشته باشند درخواست می‌ کنم جهت ثبت نام و افزایش مشارکت در انتخابات بکوشند.

وی اضافه کرد: همچنین از سایر همکاران تقاضا دارم با شور و انرژی زایدالوصف بر گرمای تنور انتخابات بیافزایند و با انتخاب افرادی صالح و توانمند آینده‌ی این سازمان را به نیکی رقم بزنند.

زالی افزود: خوشبختانه مجموعه شاغلان حرفه پزشکی کشور مملو از افراد شایسته و باانگیزه برای فعالیت ‌های حرفه ‌ای، صنفی و علمی است در این دوره با فضای حاکم بر هیات نظارت که نویدبخش عملکرد قانونمدار و اجتناب از برخوردهای سلیقه ‌ای است به طور قطع فضای مطلوبی نسبت به ادوار گذشته در انتخابات نظام پزشکی شاهد خواهیم بود.

رئیس کل سازمان نظام پزشکی گفت: همچنین تلاش مضاعف هیات ‌های اجرایی که افراد شاخص و مقبول انتخاب شده‌اند نیز پشتوانه خوبی برای برگزاری هفتمین دوره انتخابات است.

ثبت نام از نامزدهای انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی از 14 خردادماه آغاز شده است و انتخابات سازمان نظام پزشکی(Medical System) در ۳۰ تیرماه برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: