کد خبر: ۱۵۴۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۱۵ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 05
پیرحسین کولیوند بیان کرد: از صبح دیروز (یکشنبه) که مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در مرقد مطهر برگزار شد تا ساعت 24 یکشنبه سه هزار و 999 بیمار برای درمان سرپایی به پایگاه های اورژانس مراجعه کردند و خدمات لازم به آنان ارائه شد.
شفاآنلاین>سلامت>سرپرست اورژانس کشور گفت: 3999 نفر از شرکت کنندگان مراسم ارتحال حضرت امام(ره) روز گذشته با مراجعه به پایگاه های اورژانس از خدمات فوریت های پزشکی استفاده کردند و 14 بیمار به بیمارستان منتقل شدند.

به گزارش شفاآنلاین،پیرحسین کولیوند افزود: از صبح دیروز (یکشنبه) که مراسم ارتحال حضرت امام (ره) در مرقد مطهر برگزار شد تا ساعت 24 یکشنبه سه هزار و 999 بیمار برای درمان سرپایی به پایگاه های اورژانس مراجعه کردند و خدمات لازم به آنان ارائه شد.
وی گفت: از بین این مراجعان حال 14 بیمار نامناسب بود که با حضور آمبولانس های اورژانس به بیمارستان های هفتم تیر، لقمان و امیرالمومنین تهران منتقل شدند.
اورژانس کشور پیش از این اعلام کرده بود که برای ارائه خدمات اورژانس به شرکت کنندگان مراسم ارتحال حضرت امام(ره)، 220 دستگاه آمبولانس با حضور 400 تکنسین فوریت های پزشکی(medical emergency)، 12 موتورلانس و 6 دستگاه اتوبوس آمبولانس در محل این مراسم به حالت آماده باش حضور خواهند داشت.
به گفته کولیوند، یک بیمارستان صحرایی نیز در ضلع شمالی حرم مطهر بر پا شده است که این بیمارستان سه اتاق پزشک، یک اتاق تحت نظر آقایان و یک اتاق تحت نظر خانم ها دارد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: