کد خبر: ۱۵۴۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۷:۰۰ - ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 06
آووکادو غنی از ویتامین ها و چربی مفید بوده که به افزایش سلامت عمومی کمک می کند. این ماده غذایی را می توان در سالادها و به جای کره در ساندویچ ها استفاده کرد.
شفاآنلاین>تغذیه>آووکادو یک ماده غذایی سالم برای بانوان است، به طوریکه باید در حد اعتدال از آن استفاده شود.

به گزارش شفاآنلاین،آووکادو یک ماده غذایی سالم برای بانوان است، به طوریکه باید در حد اعتدال از آن استفاده شود. آووکادو غنی از ویتامین ها و چربی مفید بوده که به افزایش سلامت عمومی کمک می کند. این ماده غذایی را می توان در سالادها و به جای کره در ساندویچ ها استفاده کرد.

ویتامین B6 و توانایی مغز

آووکادو حاوی ویتامین B6 بوده که یک ویتامین مهم برای بانوان است. استفاده از آووکادو ایمن ترین راه برای دریافت این ویتامین از طریق رژیم غذایی می باشد، زیرا مکمل ها معمولا در دوز بالا سمی هستند. مصرف موادغذایی حاوی ویتامین B6 به صورت منظم بسیار اهمیت دارد. همچنین کمبود این ویتامین اغلب منجر به پیشرفت کم خونی خواهد شد. براساس دانشگاه ایالتی پورتلند امریکا، ویتامین B6 به حفظ عملکرد بهینه ی مغز کمک می کند.


کلسیم و ویتامین ها

براساس مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک، یک عدد آووکادوی کالیفرنیا حاوی ۲ میلی گرم ویتامین (E)، ۹ میلی گرم ویتامین (C) و ۱۳ میلی گرم کلسیم است. همچنین کلسیم موجود در آووکادو به حفظ استحکام استخوان های بانوان کمک می کند. مصرف این ماده غذایی راهی آسان برای افزودن طیف گسترده ای از ویتامین ها و موادمعدنی به رژیم غذایی است.


تقویت سیستم ایمنی با منیزیم

مصرف آووکادو به پرکردن ذخایر منیزیم در بدن کمک می کند. نصف فنجان آووکادو ۳۵ میلی گرم منیزیم دارد. این ماده معدنی به افزایش توان سیستم ایمنی بانوان کمک می کند. براساس اداره مکمل های غذایی انستیتوی ملی سلامت، منیزیم همچنین در کمک به حفظ استحکام استخوان ها موثر است.


پتاسیم برای قدرت عضلانی

مصرف آووکادو میزان بالایی از پتاسیم را برای رژیم غذایی(diet) فراهم می کند. یک عدد آووکادو حاوی ۵۰۷ میلی گرم پتاسیم است. براساس مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک، این ماده غذایی به حفظ عملکرد بهینه عضلات کمک می کند. بنابراین آووکادوی سالم در کمک به حفظ توانایی بانوان در انجام ورزش های روزانه موثر است.


کاهش التهاب

آووکادو حاوی چربی های تک اشباع نشده ی سالم است. براساس دانشگاه هاروارد، این نوع چربی به محدود کردن التهاب در بدن کمک می کند. این ماده غذایی همچنین در تنظیم ضربان قلب و کاهش سطوح کلسترول نقش دارد. استفاده از سالاد محتوی اسلایس های آووکادو به جای گوشت قرمز می تواند وعده سالم تری برای شام باشد.


فیبر

آووکادو حاوی فیبر(Fiber) بوده و مصرف آن در حفظ حرکات منظم روده ای موثر است. فیبر موجود در آووکادو برای استفاده ی بهتر از قندها به بدن کمک می کند. همچنین براساس مرکز پزشکی دانشگاه نیویورک، هر عدد آووکادو حاوی ۷ گرم فیبر است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: