کد خبر: ۱۵۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - 2017June 01
این دستگاه در راستای طیف سنجی و به نوعی طراحی شده است که اسیدهای نوکلوئیک را در یک زمان محدود در مقیاس میکرون اندازه گیری کند.
شفا آنلاین>سلامت>یک فعال فناور گفت: دستگاه اندازه‌گیری نوکلوئیک(Nucleic) در کشور با هدف ارز آوری طراحی شده است.

به گزارش شفا آنلاین،طیبه قدس‌الهی یک فعال فناور با اشاره به  تولید دستگاه اسپکتروفتومتر اظهار کرد: این دستگاه در راستای طیف سنجی و به نوعی طراحی شده است که اسیدهای نوکلوئیک را در یک زمان محدود در مقیاس میکرون اندازه گیری کند.
 
وب عنوان کرد: دستگاه اندازه گیری نوکلوئیک اسپکتوپروتئین‌ها در مقیاس میکرون برای انجام انواع تست‌های سلولی میکروپلیت‌ها ساخته شده است.
 
قدس الهی تاکید کرد:با طراحی این دستگاه کووت‌های استاندارد و حتی تست‌های نانو بیوسنسوری قابل اندازه گیری است.
 
وی ادامه داد: تشدید پلاسمون سطحی جایگزیده ناشی از برانگیختگی مد ارتعاش جمعی الکترونهای آزاد در فصل مشترک نانو ذرات فلز و بیومولکولهاست و بیو چیپ تشخیصی نانو ذرات طلا و نقره را شامل می‌شود.

قدس الهی اظهار کرد: این وسیله برای رشته‌های مختلف در زمینه فیزیک، شیمی و زیست شناسی کاربرد دارد و مورد توجه دانشمندان دنیا قرار دارد درصد دقتش بالاتر از روش‌های متداولی مانند الایزا است.
 
وی یاد آور شد: آشکار سازی واکنش‌های ضعیف بین مولکولی و شناسایی بیومولکول‌ها و همچنین قابلیت تشخیص همزمان عوامل بیولوژی(Biology) از جمله خصوصیات مهم این دستگاه محسوب می‌شود.
برچسب ها: سلامت ، فیزیک ، شیمی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: