کد خبر: ۱۵۳۴۲۰
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۶ - 2017May 25
علی صدرالسادات؛سازماندهی و بسترسازی خوبی در این طرح صورت گرفته است و لازم است همه مجریان برای تسهیل روند ساخت و تکمیل این پروژه ملی گام بردارند.
شفا آنلاین>سلامت>معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی روز پنجشنبه از مجریان اجرای طرح احداث بیمارستان(Hospital) هزار تختخوابی شریعتی 2 خواست تا روند ساخت و تکمیل این طرح ملی را تسهیل کنند.

 به گزارش شفا آنلاین، علی صدرالسادات در بازدید از طرح ملی احداث بیمارستان هزار تختخوابی شریعتی 2 در غرب تهران گفت: سازماندهی و بسترسازی خوبی در این طرح صورت گرفته است و لازم است همه مجریان برای تسهیل روند ساخت و تکمیل این پروژه ملی گام بردارند.

وی ابراز امیدواری کرد: این بیمارستان در زمان بندی مشخص شده آماده خدمات رسانی به مردم باشد.

معاون توسعه(Development) مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در دو سال گذشته طرح های بیمارستانی بزرگی اجرا شده است، اما در این تراز، شاید دو تا سه طرح در سطح کشور وجود دارد.

صدرالسادات تاکید کرد: اگر احیانا مشکلاتی در اجرای این طرح ملی وجود داشته باشد، باید دست اندرکاران در جهت تسهیل آن گام بردارند و مشکلات را رفع کنند.

عملیات اجرایی احداث بیمارستان شریعتی 2 از آذر ماه 95 شروع شد و با روش طرح و ساخت و با بهره گیری از استانداردهای مجموعه کتب «استاندارد برنامه ریزی و طراحی بیمارستان ایمن» عملیات احداث این بیمارستان در حال انجام است. طبق پیش بینی ها قرار است این بیمارستان در سه سال با زیر بنای 105 هزار متر مربع و با حدود هزار تخت در منطقه 22 تهران به بهره برداری برسد.
برچسب ها: توسعه ، بهداشت ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: