کد خبر: ۱۵۲۸۹۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 21
دکتر محمد حسین قربانی گفت: حضور پر رنگ و احساس مسئولیت مردم در عرصه مدیریتی را حضور مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک می گویم و جا دارد از جامعه پزشکی که با وجود تمام مشکلات، کمبودها و مطالبات بحق شان، با خلوص نیت و شفافیت پای صندوق های رای حضور پیدا کرده و در امر مهم انتخابات مشارکت کردند، تشکر کنم.
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به حضور بی بدیل مردم در صحنه دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفت: طرح تحول سلامت همچنان ادامه پیدا خواهد کرد و هیچ راهی برای برگشت به گذشته وجود ندارد.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر محمد حسین قربانی  افزود: حضور پر رنگ و احساس مسئولیت مردم در عرصه مدیریتی را حضور مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک می گویم و جا دارد از جامعه پزشکی که با وجود تمام مشکلات، کمبودها و مطالبات بحق شان، با خلوص نیت و شفافیت پای صندوق های رای (Polls)حضور پیدا کرده و در امر مهم انتخابات مشارکت کردند، تشکر کنم. در طول سه، چهار سال گذشته، همت و تلاش بی مثال دولت در تمامی عرصه ها از جمله بهداشت و درمان بر کسی پوشیده نیست و ادامه مشارکت های مردمی، تداوم روند طرح تحول سلامت را با وجود تمام نقص ها و کاستی هایی که دارد، تضمین خواهد کرد. این حضور گسترده، نشان از پیام جدی مردم به تداوم خدمت دکتر روحانی در جهت سیاست هایش است که امیدواریم در این مسیر با موفقیت حرکت کند.

وی با بیان این که اجرای طرح تحول سلامت، سطح توقع مردم را افزایش داده است، ادامه داد: مهمترین مساله پیش رو، پرداخت نشدن منابع قانونی طرح تحول سلامت توسط سازمان برنامه و بودجه است که ادامه این روند، نظام سلامت و درمان را با یک بحران جدی مواجه خواهد ساخت. زمانی که تصمیم می گیریم مشکل مهمی را در حوزه سلامت مرتفع کنیم، منابع پایدار آن را نیز باید تعریف شود. پیشنهادمان این است که درصد بیشتری از ارزش افزوده به بخش سلامت تخصیص پیدا کند. 

نماینده آستانه اشرفیه در مجلس همچنین با ابراز خرسندی از انتقال سازمان بیمه سلامت به وزارت بهداشت، اظهار امیدواری کرد تا با همت دولت و مرتفع شدن مشکلات پیش رو، گام ها موثری در زمینه تجمیع بیمه ها برداشته شود تا حوزه بهداشت و درمان با خللی مواجه نشود.سلامت آنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: