کد خبر: ۱۵۲۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 20
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاکید کرد:
دکتر احمد حمزه بیان کرد: یکی از مهمترین اولویت های مردم در زندگی، بحث سلامت است که در دولت یازدهم بخوبی به آن پرداخته شد و خدمات مطلوب ارائه شده در بخش بهداشت و درمان نقش بسزایی در کشاندن مردم به پای صندوق آرا به همراه داشت.
شفاآنلاین>سلامت>عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به حضور شگفت انگیز مردم در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: یکی از عمده مسائلی که باعث حضور میلیونی مردم در پای صندوق های رای شد، خدمات قابل توجه دولت یازدهم در بخش بهداشت و درمان است که با این مشارکت عظیم رضایت خود را از عملکرد مسئولان کشور اعلام کردند.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر احمد حمزه  افزود: یکی از مهمترین اولویت های مردم در زندگی، بحث سلامت است که در دولت یازدهم بخوبی به آن پرداخته شد و خدمات مطلوب ارائه شده در بخش بهداشت و درمان نقش بسزایی در کشاندن مردم به پای صندوق آرا به همراه داشت. مردم در واقع با این مشارکت گسترده در انتخابات(election) به مسئولان اعلام کردند که خواهان تقویت و تداوم خدماتی هستند که در نتیجه اجرای طرح تحول سلامت در حوزه بهداشت و درمان حاصل شده است.

وی با بیان این که مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشانگر اعتماد آن ها به دولت یازدهم، به ضرورت توجه ویژه دولت دوازدهم به طرح تحول سلامت اشاره کرد و ادامه داد: سرمایه گذاری در بخش سلامت، هزینه ای نیست که هدر رود و یک سرمایه گذاری بزرگ اجتماعی است که همچنان باید تداوم پیدا کند. با توجه به رضایتمندی ایجاد شده در سطح جامعه، مردم انتظار دارند نقاط ضعف و کاستی های طرح تحول مرتفع شده و همچنان خدمات بهداشت و درمان به شکل فراگیر و با بهای ارزان در تمام نقاط کشور ارائه شود. 

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که مقرر بود ۱۰ درصد از هدفمندی یارانه ها به بخش سلامت تخصیص پیدا کند، اما این روند هنوز عملیاتی نشده است، اظهار داشت: متاسفانه همین طور است، اما  مجلس شورای اسلامی و کمیسیون بهداشت و درمان، مصرانه پیگیر این امر خواهد بود تا در روند طرح تحول سلامت، خللی ایجاد نشود. سلامت آنلاین

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: