کد خبر: ۱۵۲۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 17
علائم اولیه آلزایمر با دیگر بیماری‌های زوال عقل همچون دمانس دژنراتیو بادی لوی (DLB) مجزا است

شفا آنلاین>سلامت>در حال حاضر آزمایش‌های متعددی به پزشکان برای تشخیص زوال شناختی در مراحل اولیه کمک می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین، علائم اولیه آلزایمر با دیگر بیماری‌های زوال عقل(Dementia) همچون دمانس دژنراتیو بادی لوی (DLB) مجزا است. زمانی که شخصی به اختلال شناختی مبتلا شود و در واقع یکی از علائم اولیه آلزایمر و یا DLB را داشته باشد، تحت درمان قرار می‌گیرد. البته درمان افراد در مراحل مختلف بیماری و یا داروی تجویز شده برای آنان نیز متفاوت است.

در حال حاضر دلیمان صادق و همکارانش در کالج لندن در تلاشند تا این مشکلات را با بررسی تاریخچه درمانی بیمار رفع کنند. آنان 429 بیمار با اختلال شناختی را طی 14 سال از سال 1994 تا 2015 تحت درمان قرار دادند.

این گروه با استفاده از آزمایش‌ها و آزمون‌های مختلف دریافتند امتیازات افراد مبتلا به آلزایمر(Alzheimer) در آزمون‌های مختلف بسیار پایین‌تر از دیگر گروه‌ها است.

صادق اظهار کرد: با استفاده از آزمون‌های انجام شده در این تحقیق الگوریتمی برای تشخیص بیماری آلزایمر در مراحل اولیه بیماری ارائه خواهد شد. البته هنوز نیازمند آزمایش‌های بیشتری بر روی گروه بزرگتری هستیم.

آزمایش‌های بالینی مشابه این تحقیق کمک بسزایی به پزشکان در تشخیص مراحل اولیه آلزایمر و DLB خواهد کرد تا پیش از وخیم شدن بیماری، افراد تحت درمان قرار گیرند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: