کد خبر: ۱۵۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 16
درحاشیه سفر یک روزه سید حسن قاضی زاده هاشمی به شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر برای افتتاح بیمارستان 56 تختخوابی این شهر، پدر یک کودک 2 ساله مبتلا به بیماری کلیوی از وزیر بهداشت برای درمان و معالجه فرزندش کمک طلبید.
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درپی استمداد پدر یک کودک 2ساله مبتلا به بیماری کلیوی(kidney disease) ساکن بردستان استان بوشهر، روز سه شنبه به رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دستور داد به درخواست و مشکل این بیمار رسیدگی و مراتب را گزارش کند.

به گزارش شفا آنلاین، درحاشیه سفر یک روزه سید حسن قاضی زاده هاشمی به شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر برای افتتاح بیمارستان 56 تختخوابی این شهر، پدر یک کودک 2 ساله مبتلا به بیماری کلیوی از وزیر بهداشت برای درمان و معالجه فرزندش کمک طلبید.

موسی دوراهکی گفت: فرزندم 2 سال دارد و هر 2 کلیه اش را از دست داده است و به دلیل هزینه بالای آن قادر به معالجه اش نیستم. وی افزود: خودم هم به دلیل ناراحتی کلیه بیکار هستم و درخواست کمک برای معالجه فرزندم دارم.

وزیر بهداشت(Minister of Health)، درمان و آموزش پزشکی پس از شنیدن این درخواست به رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دستور داد، در اسرع وقت به درخواست پدر این بیمار رسیدگی و مراتب را گزارش کند.

شهر بردستان از توابع شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر واقع است. بیمارستان 56 تختخوابی شهر دیر روز سه شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.
برچسب ها: بیماری ، سلامت ، بهداشت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: