کد خبر: ۱۵۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 16
بیش از ۵۰۰ نفر از جامعه پزشکان متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران، با صدور بیانیه ای، مردم را به حضور پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند
شفا آنلاین>سلامت>بیش از ۵۰۰ نفر از جامعه پزشکان متخصص بیهوشی و مراقبت های ویژه ایران، اجرای طرح تحول سلامت را اقدامی بی سابقه در راستای ارتقای سطح درمان بیماران و رفاه اجتماعی مردم کشور دانستند.

به گزارش شفا آنلاین، بیش از ۵۰۰ نفر از جامعه پزشکان متخصص بیهوشی(Anesthesia) و مراقبت های ویژه ایران، با صدور بیانیه ای، مردم را به حضور پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری دعوت کردند.

در این بیانیه آمده است: مشارکت سیاسی تک تک هم میهنان ارجمند در جهان امروز ملموس ترین و عینی ترین شیوه تصمیم گیری در مسایل خرد و کلان هر کشوری است و انتخابات نقطه عطف و اوج این فرایند مهم و بدیهی است پیش برد و تحکیم مسالمت آمیز جامعه مدنی که عرصه تعامل میان مطالبات ملی است جز از طریق انتخابات همگانی نمی گذرد.

با وجود کاستی های بسیار و انباشت مطالبات، دولت یازدهم در چهار سال گذشته توانسته با وجود موانع جدی، گام های بزرگی در راستای ترویج واقع گرایی، اعمال عقلانیت سیاسی، رفع تحریم های اقتصادی، گشایش در سیاست خارجی، کنترل تورم، احیای سازمان برنامه، گسترش گردشگری(Tourism) و... بردارد و در کنار آنها متولی بزرگترین و مردمی ترین کنش ملی در عرصه اجتماعی یعنی طرح نوین تحول نظام سلامت باشد که بی شک اقدامی بی سابقه در راستای درمان و رفاه اجتماعی ایران چند دهه اخیر است.

ما متخصصان آنستزیولوژی و مراقبت های ویژه ایران به مثابه یکی از کلیدی ترین متولیان امر پر اهمیت سلامت و درمان ضمن رصد تحولات سیاسی و اجتماعی میهن عزیزمان ایران بر این باوریم که دولت کنونی قادر است در عرصه پر تلاطم و پر مخاطره جهان امروز که کشورمان با تهدیدها و خطرات جدی مواجه است، سکاندار شایسته ای برای عبور از این عرصه پر تلاطم باشد.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: