کد خبر: ۱۵۲۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۰ - ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 14
سیدتقی نوربخش در پیامی بر آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان شمالی و استان های همجوار برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان و همچنین حمایت از بیمه شدگان و کارگاه های آسیب دیده در این حادثه تاکید کرد.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ضمن تسلیت بخاطر وقوع زلزله در خراسان شمالی، دستور ویژه برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان این زلزله را صادر و بر این خدمات رسانی تاکید کرد.

به گزارش شفاآنلاین،سیدتقی نوربخش در پیامی بر آمادگی مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان شمالی و استان های همجوار برای خدمت رسانی به آسیب دیدگان و همچنین حمایت از بیمه شدگان و کارگاه های آسیب دیده در این حادثه تاکید کرد.
زمین لرزه ای با قدرت 5.7 درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) ساعت 22 و 30 دقیقه و 58 ثانیه شنبه شب پیش قلعه در استان خراسان شمالی را لرزاند.
این زمین لرزه در عمق 11 کیلومتری زمین که کانون مرکزی آن پیش قلعه است، رخ داد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان شمالی نیز گفت: در این حادثه در مجموع 2 تن جان باختند و 225 مصدوم شدند که در 19 روستاهای حادثه دیده عملیات امدادی(Relief operations) انجام شده است.
حسن شکوری نسب با اشاره به اینکه عملیات جستجو و نجات بلافاصله بعد از وقوع زلزله آغاز شد، اظهار کرد: عملیات امداد ادامه دارد و حدود 80 درصد حادثه دیدگان در چادرهای موفقت اسکان یافتند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۸
0
0
آقای روحانی ملت ایران به وظیفه خود عمل کرده و با حضور پرشور خود مجدداً شما را به عنوان رئیس خود انتخاب نمودند و یقیناً حالا نوبت شما است که در خدمت به ملت ایران تلاش کنید و به یقین می دانید زلزله زدگان خراسان ، سیل زدگان آذربایجان و خانواده های آسیب دیده در معدن گلستان منتظر کمک دولت هستند آقای روحانی تقاضا می گردد .... مبلغی نیز بدون سود به ملت آسیب دیده ایران پرداخت نمائید ، ..... و چشم به راه کمک پس علی برکت الله
رحمان محمدی اصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۰
0
0
آقای حسن روحانی ملت ایران مجدداً شما را به عنوان رئیس جمهور انتخاب نمودند و شما به یقین می دانید که زلزله زدگان خراسان ، سیل زدگان آذربایجان و خانواده های آسیب دیده معدن گلستان و ... منتظر کمک های دولت هستند
.....ولی آسیب دیدگان نیز از ملت ایران بوده و سهمی در بیت المال داشته و چشم به راه کمک شمایند پس علی برکت الله
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: