کد خبر: ۱۵۱۹۷۰
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 13
همه گفته اند که این نامزدها صالح هستند؛ مردم باید به فرد اصلح رای بدهند و به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کنند اما اکنون در مناظره ها چیز دیگری می بینیم؛ دروغ می گویند، سیاه نمایی و عیب های همدیگر را مطرح می کنند، ما هم مثل ترامپ عمل می کنیم
شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با مدل کنونی مناظره تلویزیونی نامزدهای ریاست جمهوری مخالف هستم؛ این گونه مناظره به نظام و اخلاق در جامعه آسیب جدی می رساند.

به گزارش شفا آنلاین، سیدحسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در آیین بهره برداری از بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد افزود: همه گفته اند که این نامزدها صالح هستند؛ مردم باید به فرد اصلح رای بدهند و به عنوان رئیس جمهوری انتخاب کنند اما اکنون در مناظره ها چیز دیگری می بینیم؛ دروغ می گویند، سیاه نمایی و عیب های همدیگر را مطرح می کنند، ما هم مثل ترامپ عمل می کنیم.

* همه موارد به حساب نظام گذاشته می شود
وزیر بهداشت(Minister of Health)، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه با هر دولت جدید بخشی از سرمایه اجتماعی را از دست داده ایم گفت: متاسفانه در مناظره ها مشکلات شخصی را مطرح می کنیم، مردم همه این موارد را به حساب نظام می گذارند و این امر باعث ناامیدی مردم از مسئولان کشور خواهد شد.

هاشمی با بیان اینکه با اعصاب و روان مردم بازی نکنید؛ افزود: این چنین رفتارها نباید در کشور باشد؛ امیدوارم در انتخابات های آینده چنین مناظره هایی به این شیوه نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه در دولت یازدهم 24 هزار تخت بیمارستانی ساخته شد اظهارکرد: با وجود رشد شاخص های بهداشتی و کاهش پرداختی از جیب مردم در هزینه های درمان، اما برخی از نامزدهای انتخابات چیزی دیگر می گویند.

وی گفت: حتی برخی از نامزدهای ریاست جمهوری می گویند که چرا حالا در مورد کمک به فقرا صحبت می کنید، چرا حالا به فقرا یارانه می دهید.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه اکنون تهمت های ناروایی به دولت می زنند اظهارکرد: میز ، قدرت و مسئولیت هیچ ارزشی ندارد، بلکه باید فردا در قیامت پاسخگوی تمام کارهایمان باشیم.

هاشمی با ذکر اینکه در این مناظره ها گفته اند که دولت یازدهم دولتی پر خرج است، ادامه داد: در شروع دولت یازدهم 14 هزار و 200 میلیارد تومان برای آموزش و پرورش هزینه می شد که اکنون به 31 هزار و 700 میلیارد تومان رسیده؛ پول ها خرج اینگونه موارد شده است.

وی با درخواست از نامزدهای انتخاباتی که کل نظام و انقلاب را زیر سوال نبرند گفت: برای به دست آوردن چهار رای نباید بد اخلاقی کرد.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی دولت یازدهم با احتساب این سفر تاکنون 6 بار به استان 864 هزار نفری خراسان شمالی سفر کرده است.

هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این سفر یک دستگاه آمبولانس(Ambulances) نیز به این استان اهدا کرد.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: