کد خبر: ۱۵۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 13
بیمارستان امام حسن(ع) شامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی در گستره حدود 30 هزار متر مربع زیربنا ساخته شده است.
شفا آنلاین>سلامت>بیمارستان 320 تخت خوابی امام حسن(ع) بجنورد روز شنبه با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افتتاح شد.

  به گزارش شفا آنلاین، رئیس دانشگاه علوم پزشکی(Medical Sciences) و خدمات درمانی خراسان شمالی در حاشیه آیین افتتاح این بیمارستان اظهار کرد: بیمارستان امام حسن(ع) شامل مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی در گستره حدود 30 هزار متر مربع زیربنا ساخته شده است.

ابراهیم گلمکانی گفت: این بیمارستان تمام بخش های تخخصی و فوق تخصصی را دارد و برای بهره برداری از آن یک هزار و 500 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیمارستان امام حسن (ع) در 9 طبقه و 9 بلوک در زمین پردیس دانشگاه واقع در تخته ارکان این شهرستان ساخته شده و دارای بخش هایی همچون جراحی، داخلی، ارتوپدی، ارولوژی، سی تی اسکن، ام .آر. آی، رادیولوژی(Radiology)، آی. سی. یو، سی.سی .یو و بخش آموزشی است.

سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، صبح امروز برای افتتاح دو بیمارستان و انجام چندین سخنرانی به خراسان شمالی سفر کرده است.

هم اکنون 140 پزشک عمومی، 200 پزشک متخصص و فوق تخصص در مراکز درمانی زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی فعالیت می کنند. همچنین 318 پزشک عمومی، متخصص، دندانپزشک، دارو ساز و آزمایشگاه به صورت آزاد نیز در این استان فعالیت دارند.

استان خراسان شمالی با 864 هزار نفر جمعیت، هفت بیمارستان دولتی فعال دارد و اکنون سه شهرستان این استان از وجود بیمارستان بی بهره هستند.
برچسب ها: افتتاح ، سلامت ، بیمارستان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: