کد خبر: ۱۵۱۳۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۰ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 08
شعارهای عوام فریبانه در تبلیغات و مناظره های دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری هدفی جز جمع کردن آرا ندارد و در آینده نیز مشکلات بزرگی را برای کشور ایجاد خواهد کرد
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شعارهای عوام فریبانه در تبلیغات و مناظره های دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری هدفی جز جمع کردن آرا ندارد و در آینده نیز مشکلات بزرگی را برای کشور ایجاد خواهد کرد.

به گزارش شفا آنلاین،دکتر رضا ملک زاده روز اظهار کرد: تجربه شعارها و برنامه هایی را که موجب مشکلات عظیم برای کشور شدند و تا سال های زیاد هم باید خسارات ناشی از آن شعارها را بپردازیم، فراموش نکرده ایم.

وی افزود: اولین مشکلی که این شعارهای عوام فریبانه ایجاد می کنند، این است که مردم را به کار نکردن و جیره خوری تشویق می کند که این مساله خلاف کرامت انسانی است؛ در حالی که به جای دادن ماهی، باید ماهیگیری را به مردم آموزش داد.

ملک زاده ادامه داد: بودجه های کشور باید صرف ایجاد زیرساخت برای اشتغالزایی(Job creation) شود؛ اما بحث ها و تخریب هایی که در جریان اعلام برنامه های انتخاباتی مطرح می شود، ضربه اساسی به منافع ملی و همبستگی ملی کشور وارد می کند.

معاون تحقیقات و فناوری(Technology) وزارت بهداشت با ابراز تعجب از طرح برخی شعارها از سوی برخی نامزدهای انتخابات، اظهار کرد: مردم باید با هوشیاری تحت تاثیر شعارهای عوام فریبانه قرار نگیرند و لازم است تلاش کنیم با انتخاب صحیح، به سمتی گام برداریم که کشورمان جایگاه مناسب خود در دنیا را به دست آورد.

** لزوم رعایت اصول اخلاقی در مناظره ها
معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت(Ministry of Health) گفت: رفتارهایی که سبب ناراحتی اکثر مردم در مناظره ها و تبلیغات انتخاباتی شده، رعایت نکردن مرزهای اخلاقی از سوی برخی نامزدها است که به شیوه های غیراخلاقی مختلف سعی در جلب آرای عمومی دارند.

ملک زاده اظهار کرد: ستادهای انتخاباتی که به این شیوه ها متوسل شده اند، باید بدانند که این قبیل اقدامات اثر منفی در اذهان می گذارد، خدشه به وحدت ملی را در پی دارد و جایگاه کشور را نیز پائین می آورد.

وی ابراز امیدواری کرد که از این پس، شاهد بی اخلاقی ها و هیچ رفتار خلاف شان نامزدها نباشیم.
انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری در 29 اردیبهشت ماه با رای مردم به شش نامزد این دوره برگزار می شود.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: