کد خبر: ۳۴۳۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۵ - ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024May 07
رئیس جمعیت هلال احمر از ایجاد شغل برای ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار خبر داد.
شفاآنلاین> سلامت>پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در نشست خبری خود که ظهر امروز برگزار شد، گفت: در سطح ملی و بین المللی تلاش کردیم جزو بهترین ها باشیم تعداد داوطلبان را از ۴۶۰ نفر به حدود ۳ میلیون رسانده ایم که در حال آموزش هستند. گروه‌های مختلفی در سازمان جوانان ایجاد کردیم مانند گروه های سحر که در زلزله ترکیه و سوریه به خوبی درخشیده اند و به عنوان یک الگوی موفق در فدراسیون شناخته شده اند.تیم های یاس نیز از دیگر گروه‌های ما در این بخش است.

 به گزارش شفاآنلاین:وی افزود: برای ۲۰ هزار زن سرپرست خانوار شغل ایجاد شده است. باشگاه باور را با کمک سازمان جوانان ایجاد کرده ایم که به همراه خانه های هلال به عنوان یک الگوی موفق به صلیب سرخ ارائه شده است. کانون دانش آموزی را از ۸ هزار به ۶۸ هزار رسانده ایم ۲۰۰ هزار طلبه داوطلب داریم که در حال آموزش آنها هستیم. تولید داروهای نوترکیب و تجهیزات پزشکی جدید از اقدامات ما در بخش تجهیزات پزشکی هلال بوده است. مراکز خارج از کشور را از نظر کیفیت کار توسعه داده ایم و تلاش کردیم توانمندی های جمهوری اسلامی ایران را نمایش دهیم. مرکز تاجیکستان که ۷ سال تعطیل شده بود به زودی بازگشایی خواهد شد.

کولیوند ادامه داد: در بحث آموزش و پژوهش اقدامات خوبی صورت گرفته است امسال هم برای هوشمندسازی فعالیت‌ها و توسعه مراکز توانبخشی و ارایه خدمات طب سنتی برنامه ریزی کرده ایم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: