کد خبر: ۱۵۱۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 07
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران: شعار کنگره شانزدهم، حفاظت از شنوایی و صیانت از حیطه حرفه ای شنوایی شناسی است

شفا آنلاین>سلامت>رئیس شانزدهمین کنگره سراسری شنوایی شناسی ایران از ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی شنوایی شناسی خبرداد.

به گزارش شفا آنلاین، بهرام جلائی در ارتباط با شانزدهمین کنگره(Congress) سراسری شنوایی شناسی ایران با اعلام این خبر گفت: هدف از برگزاری این کنگره سراسری تبادل اطلاعات علمی و بحث و بررسی و همچنین به اشتراک گذاشتن مباحث نوین و جدیدی که در رشته شنوایی شناسی مطرح می شود و آگاهی جامعه متخصص از موضوعات پژوهشی شنوایی مربوط به پیشگیری ، تشخیص و درمان توانبخشی مشکلات شنوایی و تعادلی و وزوز گوش بخصوص در دوران سالمندی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: شعار کنگره شانزدهم، حفاظت از شنوایی و صیانت از حیطه حرفه ای شنوایی شناسی است.

رئیس انجمن علمی شنوایی(Hearing) شناسی ایران ادامه داد: در کنگره پیش رو، 11 محور با موضوعات توانبخشی شنیداری، کاشت حلزون، آزمون های مرکزی، بدشنوایی، وزوزگوش، دستگاه تعادل و آزمون های تعادلی، اطفال و غربالگری، الکتروفیزولوژی شنوایی، بیماری ها و سندرم ها، سالمندی و تمرکز بر سالمندان ,سر و صدا و شنوایی سالمندان مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت : در این کنگره از سخنرانان برجسته ایرانی خارج از کشور و همین طور از سخنرانان خارجی دعوت به عمل آمده و این کنگره دارای 13.25 امتیاز باز آموزی برای کلیه شرکت کنندگان در کنگره می باشد.

وی، گروه هدف را فارغ التحصیلان کلیه مقاطع شنوایی شناسی ، علوم مرتبط اعم از گفتاردرمانی ، روانشناسی(Psychology) ، بهداشت عمومی و علوم اعصاب و گروه های پزشکی گوش و حلق و بینی ، اطفال ، مغز و اعصاب و گروه های مرتبط با مباحث علوم شنوایی می باشند.


برچسب ها: روانشناسی ، اطفال ، سلامت
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: