کد خبر: ۱۵۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۸ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017May 07
نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس وناظر انتخابات نظام پزشکی درگفتگو با شفاآنلاین تاکید کرد:
شفاآنلاین :نایب رئیس کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی در مورد الکترونیکی شدن انتخابات سازمان نظام پزشکی گفت: دنیا به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود پس بهتر است که با دنیا همگام شویم.ضمن اینکه معتقدم با این روش انتخاباتی لابی گری ها نیز محدودتر می شود.

دکتر محمد حسین قربانی،درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین ضمن بیان این مطلب و با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات سازمان نظام پزشکی پیرامون نحوه برگزاری انتخابات گفت: با توجه به اینکه از جانب مجلس شوری اسلامی ناظر بر انتخابات نظام پزشکی کل کشور هستم تلاش من و همکارانم براین است که انتخابات در چار چوب قانون و به صورت کاملاً قانونمند برگزار شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: الکترونیکی شدن انتخابات باعث سهل شدن انتخابات می شود و افرادی که به دلیل مشغله های مختلف نمی توانند حضوری شرکت کنند فرصت شرکت درانتخابات صنفی را پیدا می کنند و بی تردید این شیوه باعث افزایش شرکت در انتخابات می شود.

وی تصریح کرد: معتقدم شیوه الکترونیکی کمک می کند که در انتخابات فشارهای سیاسی، لابی گری ها و اثر گذاری جریانات سیاسی کمتر شود .ضمن اینکه در حال حاضر دنیا به سمت الکترونیکی شدن پیش می رود و باید سعی کنیم که ما هم به آن سمت پیش برویم.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: