کد خبر: ۱۵۰۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶:۲۰ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 29
از نیمه اردیبهشت‌ماه این نقل و انتقلات فعال می‌شود و دانشجویان می‌توانند درخواست‌های خود را وارد سایت نمایند، سپس بین دانشگاه مبدا و مقصد این درخواست‌ها بررسی شده و تا پایان مردادماه نتیجه اعلام می‌شود

شفا آنلاین>سلامت>قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت(Hygiene) گفت: دانشجویان می‌توانند از نیمه اردیبهشت‌ماه درخواست‌های خود را در خصوص نقل و انتقالات وارد سایت نمایند و تا پایان مردادماه نتیجه‌ها اعلام خواهد شد.

به گزارش شفا آنلاین، حمید اکبری قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت در حاشیه نشست معاونین آموزشی‌ دانشگاه‌هایی علوم پزشکی سراسر کشور در خصوص نقل و انتقالات دانشجویان پزشکی گفت:‌ از نیمه اردیبهشت‌ماه این نقل و انتقلات فعال می‌شود و دانشجویان می‌توانند درخواست‌های خود را وارد سایت نمایند، سپس بین دانشگاه مبدا و مقصد این درخواست‌ها بررسی شده و تا پایان مردادماه نتیجه اعلام می‌شود.

وی افزود: در این جلسه معاونین آموزشی دانشگاه‌های علوم پزشکی(Medical Sciences) سراسر کشور جمع شدند و به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته در قالب مناطق ده‌گانه آمایشی پرداختند.

اکبری گفت: در این جلسه معاونین آموزشی برنامه‌های شش ماهه کوتاه مدت خود را اعلام کردند و همچنین برنامه‌های بلندمدت را در قالب یک دستورالعمل 4 ساله اعلام می‌کنند.

قائم مقام معاون آموزشی وزارت بهداشت افزود: برای اولین بار در کشور اعتباربخشی دانشگاه‌های علوم پزشکی را از سال گذشته آغاز کردیم این اعتباربخشی در دو مرحله خودارزیابی و ارزیابی بیرونی انجام شد و در روز گذشته هفت دانشگاهی ( تهران، ارومیه، اصفهان، اهواز،  همدان، کرمانشاه و شهید بهشتی ) که همکاری خوبی با ما داشتند را اعلام کردیم.

برچسب ها: پزشکی ، آموزشی ، جلسه
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: