کد خبر: ۱۴۹۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۰ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 24
رئیس انجمن صنفی بیمارستان های خصوصی تهران درگفتگو با شفاآنلاین:
شفاآنلاین:رئیس انجمن صنفی بیمارستان های خصوصی تهران بر حسن نیت دولت و وزارت بهداشت در اجرای طرح تحول سلامت تأکید کرد و گفت: عده بسیاری از مردم نیازمند از این طرح بهره بردند ولی متأسفانه این طرح مشکلاتی هم در برنامه ریزی داشت که باید اصلاح شود.

دکتر کوروش شمیمی درگفتگوی اختصاصی با شفاآنلاین گفت: به نظرمن وزارت بهداشت در عملکرد خود کاملاً حسن نیت داشته و عده زیادی از مردم نیز از خدمات طرح تحول سلامت استفاده کردند . در واقع این طرحی بوده که به نفع مردم فقیر و نیازمند ایجاد شده ولی متأسفانه به دلیل عدم برنامه ریزی دقیق مشکلاتی هم داشته است.

عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران از جمله مشکلات ایجاد شده در طرح تحول سلامت از هزینه های غیر ضروری یاد کرد و گفت: صف های طولانی تعویض بی دلیل پروتز زانو و هزینه های سنگین برخی دیگرازعمل های جراحی مشابه دربیمارستان های دولتی ،بی تردید بار مالی سنگینی را بر دولت وارد آورد.

دبیر انجمن صنفی بیمارستان های خصوصی کشور بر حسن نیت وزارت بهداشت و درمان در اجرای طرح تحول سلامت تأکید کرد و گفت: متأسفانه عدم برنامه ریزی و آتیه نگری مشکلات فراوانی را برای دولت به وجود آورد که باید هرچه سریعتر این کاستی ها اصلاح شود.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: