کد خبر: ۱۴۹۵۵۲
تاریخ انتشار: ۰۵:۵۹ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - 2017April 23
این شاخص مشکلات روحی همچون افسردگی و اضطراب را نمایان کرده که ارتباط مستقیمی با ابتلا به بیماری‌های مزمن، تنزل موقعیت اقتصادی-اجتماعی، استعمال دخانیات، مصرف مشروبات الکلی و کاهش طول عمر دارد.
شفا آنلاین:تعداد افرادی که در آمریکا مبتلا به مشکلات روانی<mental health problems> هستند، بیش از گذشته افزایش یافته و این میزان به بیش از هشت میلیون بزرگسال 18 تا 64 ساله رسیده که در واقع 4/3 درصد از جمعیت امریکا است.

به گزارش شفا آنلاین:مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا، سلامت سالانه ملی طی 60 سال گذشته را بررسی کرده است. در این تحقیق میزان غم و اندوه و شادی ارزیابی شد و شاخص آن حاکی از مشکلات روانی جدی در این کشور است.

این شاخص مشکلات روحی همچون افسردگی و اضطراب را نمایان کرده که ارتباط مستقیمی با ابتلا به بیماری‌های مزمن، تنزل موقعیت اقتصادی-اجتماعی، استعمال دخانیات، مصرف مشروبات الکلی و کاهش طول عمر دارد. این شاخص در زنان بیش از مردان بوده است. البته به دلیل بحران اقتصادی در بین سال‌های 2007 تا اواسط 2009 میزان بیماری‌های روانی افزایش یافته و عواقب مشکلات مالی بر سلامت افراد تاثیر زیادی داشته است. وایزمن اظهار کرد: در حال حاضر افراد میانسال بیش از دیگران از بیماری‌های روانی رنج می‌برند و اگر سیاست‌ها تغییر و دسترسی به مراکز درمانی افزایش یابد، درمان نیز ادامه یافته و نسل آینده از این مشکلات نجات خواهند یافت. این نتایج علت افزایش نرخ خودکشی را نیز طی 30 سال گذشته مشخص می‌کند. سپید
منبع: NY Times
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: