کد خبر: ۱۴۸۷۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴:۳۰ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 16
گرچه ممکن است تعهدات خانوادگی، کاری و اجتماعی با خواب و بیداری شما تداخل کند، اما باید یک برنامه خواب برای خودتان تعیین کنید. با تعیین زمان مطلوب خواب و بیداری می‌توانید، خوابی آرام داشته باشید.
شفا آنلاین:گرچه ممکن است تعهدات خانوادگی، کاری و اجتماعی با خواب و بیداری شما تداخل کند، اما باید یک برنامه خواب برای خودتان تعیین کنید. با تعیین زمان مطلوب خواب< Optimal sleep time> زمان مطلوب خواب > و بیداری می‌توانید، خوابی آرام داشته باشید.

به گزارش شفا آنلاین: ابتدا زمانی را که لازم است صبح‌ها از خواب برخیزید، در نظر بگیرید و با توجه به اینکه هفت تا نه ساعت خوابیدن حد مطلوب خواب است، زمان خوابتان را در شب تعیین کنید.

 به ریتم‌های شبانه‌روزی بدن توجه داشته باشید. تعیین کنید در چه ساعتی در بامداد یا در شب در بیشترین حد هشیاری هستید و بر این اساس برنامه خوابتان را تنظیم کنید تا با نیازهای بدنتان تطبیق داشته باشد.

 زمان خواب ایدئال برای اغلب افراد در بین ۸ تا ۱۲ شب است. زمان دقیق خوابیدن در این محدوده زمانی را می‌توانید بر حسب اینکه قبل از زمان تعیین‌شده در صبح از خواب می‌پرید یا بیش از ۲۰ دقیقه طول می‌کشد تا در بستر به خواب روید، تعیین کنید.

 در تعطیلات آخر هفته هم همین برنامه خواب را رعایت کنید.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: