کد خبر: ۱۴۷۵۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶:۵۹ - ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017April 05
انگار این افراد چاره کار را در ارتباط با فرد دیگری می‌بینند و خيلي‌ از آنها بر این باورند که نياز مبرم به يك رابطه دارند.
 شفا آنلاین:حتما شما هم در اطرافیانتان شاهد بوده‌اید که برخی از آنها گاهي غير منتظره عاشق مي‌شوند. یا برخی از دوستان و آشنایان كه از تنهايي خيلي در رنج هستند يا از رابطه‌ای آسيب ديده‌اند، مدام در صحبت‌هایشان به این نکته اشاره می‌کنند که بهتر است هر چه سریع‌تر برای خلاصی از این وضعیت با فرد جدیدی آشنا شوند.

به گزارش شفا آنلاین:انگار این افراد چاره کار را در ارتباط با فرد دیگری می‌بینند و خيلي‌ از آنها بر این باورند که نياز مبرم به يك رابطه دارند. يعني به جای اينكه با اشتياق سراغ کسی بروند، با احساس نیاز و احتياج با يك نفر دیگر ارتباط برقرار می‌کنند که بعضا در مواردی همین رابطه به ازدواج ختم می‌شود. اما بد نیست این مساله را به خاطر بسپارید که حال انسان هميشه يك جور نمی‌ماند و نیازهای او در حال تغيير است، پس عجيب نيست این‌گونه زوجین بعد از مدتی رابطه‌شان با اشكال مواجه شود. 

اين مسئله خیلی حیاتی است كه در زمان افسردگی يا زمان‌هايی كه آسيب‌ديده هستید، از تصميم‌گيری در مورد مسائل مهم زندگی از جمله ازدواج و بيرون آمدن از محل كار، انصراف از دانشگاه و... جدا خودداري کنید و اين تصميم‌ها را به بعد از بهبودی و یا مشورت با متخصص موكول کنید. از همه اینها مهم‌تر بحث ازدواج است فراموش نکنید که هرگز بر اساس احتياج به ازدواج روی نیاورید.

یادداشتی از دکتر امید یحیی‌زاده، روانپزشک

برچسب ها: افسردگی ، ازدواج ، محل کار
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: