کد خبر: ۱۴۶۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۸ - ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 29
شفاآنلاین:اجتماعی >عمومی> پدرشهیدان سردار رشید اسلام علیرضا و شهید عباس عاصمی در سن 84 سالگی وبه علت بیماری به لقاءالله پیوست.
به گزارش شفاآنلاین،سردار شهید علیرضا عاصمی فرمانده تخریب قرارگاه های خاتم، کربلا و نجف در سال 1365 و در سن 24 سالگی در منطقه غرب و شهید عباس عاصمی نیز در سال 1362 در مناطق عملیاتی به شهادت رسیدند.

تأسیس و مدیریت صندوق قرض الحسنه همت، تلاش فراوان برای راه اندازی کارخانه کاشی و اهدای یک میلیارد ریال به تأمین تجهیزات بهداشتی مورد نیاز کاشمر از جمله خدمات ماندگار و باقیات الصالحات آن مرحوم به شمار می رود.

حاج محمد عاصمی از شخصیت‌ های مورد اعتماد و خدوم کاشمر بود که در طول دوران عمر پربرکت خویش خدمات شایانی انجام داد.

پیکر پدر این شهیدان فردا (پنجشنبه) تشییع و درجوار مزار فرزندان شهیدش در زیارتگاه شهید مدرس کاشمر به خاک سپرده خواهد شد.

گفتنی است سردار علیرضا عاصمی در سال ۱۳۴۱ در کاشمر متولد و در ۱۳ دی‌ماه ۱۳۶۵ در باختران و عباس عاصمی در سال 1346 در کاشمر متولد و در 9 مرداد 62 در عملیات والفجر 3 به درجه رفیع شهادت نائل شدند و در گلزار شهدای زیارتگاه شهید مدرس کاشمر در جوار همرزمان شهیدشان آرام گرفتند.

پدر شهیدان عاصمی در آخرین روزهای حیاتش و در آغازین روزهای سال جدید در اقدامی نیک و خداپسندانه مبلغ یک میلیارد ریال به منظور کمک به ساخت پروژه‌های عمرانی در حوزه بهداشت و درمان کاشمر به ویژه ساختمان پایگاه انتقال خون امام علی (ع) و مرکز جامع سلامت حضرت قائم (عج) در خیابان سلطانیه کاشمر اهدا نموده است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: