کد خبر: ۱۴۶۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۰:۰۲ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 26
شادنوش بیان داشت: بودجه‌ پیش‌بینی‌شده در این طرح، چیزی حدود 430 میلیارد ریال بوده تا طرح تکمیل شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توافق کرده بودیم که اگر 23 میلیارد تومان بدهند، پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و مابقی اعتبار را در آینده به ما پرداخت کنند و به دلیل مشکلات بودجه‌ای این هم ممکن نشد.

شفا آنلاین>سلامت>رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: ادامه کار احداث بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز جامع مبارزه با بیماری‌های سرطان سمنان در انتظار تأمین اعتبار است.

به گزارش شفا آنلاین،مهدی شادنوش اظهار داشت: بیمارستان(Hospital) سوانح سوختگی سمنان دیگر فقط بیمارستان سوانح سوختگی(Burn) نیست و مرکز جامع مبارزه با بیماری‌های سرطان هم بدان اضافه شده است.

وی تصریح کرد: این مجموعه چیزی حدود 12 هزار مترمربع زیربنا خواهد داشت و یک ابرپروژه است؛ تلاش‌های بسیار وافر و زیادی کردیم تا بتوانیم هرچه سریع‌تر این طرح را فعال کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: توافقاتی با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی در خردادماه سال گذشته انجام دادیم و تقبل کرده بودند تا بودجه‌ای را در اختیار دانشگاه بگذارند؛ ما هم تعهد کرده بودیم اگر آن بودجه در آن زمان تأمین شود، تا پایان سال 95 کاری کنیم که مجموعه مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

شادنوش بیان داشت: به دلیل اینکه کل کشور با مشکل بودجه‌ای مواجه شده بود و سختی‌هایی در تأمین اعتبار وجود داشت، تعهداتی که در قبال استان سمنان انجام شده بود، عملی نشد و لاجرم نتوانستیم کاری انجام دهیم.

وی تصریح کرد: نگذاشتیم چراغ پروژه خاموش و طرح کاملاً بسته شود و با کمک خیران و صرفه‌جویی‌هایی که در دانشگاه انجام ‌شده بود، پروژه را فعال نگه داشتیم و حرکت‌های بسیار خوبی اتفاق افتاده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: با دست خالی چیزی حدود 15 درصد از خردادماه تا ماه‌های پایانی سال گذشته پیشرفت کار پروژه بوده است.

شادنوش ادامه داد: بودجه‌ پیش‌بینی‌شده در این طرح، چیزی حدود 430 میلیارد ریال بوده تا طرح تکمیل شود و مورد بهره‌برداری قرار گیرد؛ با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توافق کرده بودیم که اگر 23 میلیارد تومان بدهند، پروژه را به بهره‌برداری برسانیم و مابقی اعتبار را در آینده به ما پرداخت کنند و به دلیل مشکلات بودجه‌ای این هم ممکن نشد.

وی تصریح کرد: کار در حال پیشرفت است و در اسناد خزانه‌ای که توزیع می‌شود، 200 میلیارد ریال برای آن در نظر گرفته‌اند و منتظر هستیم تفاهم‌نامه‌های آن اگر مشکلی پیش نیاید، به‌سرعت امضا شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان افزود: امیدواریم با همان 200 میلیارد ریال بتوانیم گام‌های بلندی را برای تکمیل بیمارستان سوانح سوختگی و مرکز جامع مبارزه با بیماری‌های سرطان در سمنان برداریم.

شادنوش بیان داشت: این طرح تا امروز بیش از 32 درصد پیشرفت داشته است و چون کار به‌صورت پراکنده انجام می‌شود، باید توجه بیشتری به آن شود.

وی تصریح کرد: کار در بسیاری از پروژه‌ها قبل از اینکه بودجه‌های مربوط به آنها تأمین شود، با حمایت پیمانکاران پیش رفته و انجام‌ گرفته و بخش خصوصی به ما اعتماد کرده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان گفت: تلاش کردیم که این اعتمادها از بین نرود و اگر درصدهایی از اعتبار موردنیاز هم تأمین شود، بیش از اینکه بودجه را بدهند، کار را پیش می‌بریم.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار