کد خبر: ۱۴۶۴۷۴
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۵ - ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - 2017March 23
حدود ده قلم از داروهای شرکت داروسازی Richmond, B.C بنا به اعلام مقامات بهداشتی کشور کانادا فاقد مجوز هستند و احتمال بروز عوارض جانبی بسیار خطرناک برای مصرف کننده وجود دارد.
شفا آنلاین>سلامت>مقامات بهداشتی کشور کانادا اعلام کرده‌اند، مصرف داروهای یک شرکت داروسازی که محصولات خود را در اینترنت به فروش می‌رساند، می‌تواند خطرات بسیار شدیدی را متوجه سلامت افراد کند.

به گزارش شفا آنلاین،حدود ده قلم از داروهای شرکت داروسازی Richmond, B.C بنا به اعلام مقامات بهداشتی کشور کانادا فاقد مجوز هستند و احتمال بروز عوارض جانبی بسیار خطرناک برای مصرف کننده وجود دارد.
 
دولت کانادا در یک فراخوان اعلام کرده است که این محصولات از طریق یک شرکت کشتیرانی در کل کشور کانادا توزیع شده و شرکت سازنده به صورت اینترنتی و از طریق یک سایت اقدام به فروش این دارو‌ها کرده است.
 
مقامات بهداشتی کانادا اعلام کرده‌اند هر فردی که داروهای این برند دارویی را مصرف کرده، سریعاً استفاده از آن را قطع کرده و به مراکز درمانی مراجعه کند تا پزشکان بتوانند اقدامات پیشگیرانه را برای فرد انجام دهند.

از جمله داروهایی که برای درمان زنان مبتلا به سرطان سینه، داروی دامپزشکی(Veterinary) برای درمان بیماری‌های تنفسی در اسب‌ها، داروهای درمان ناباروری، کتوتیفن، سیلنافیل، لتروزول، کلومیفن، آنسترازول، تادالافیل، تاموکیسفن و بسیاری دیگر از داروهای رایج در درمان بیماری‌ها که در این شرکت ساخته و روانه بازار‌ها شده بسیار خطرناک است و می‌تواند باعث عوارض بسیار شدید در مصرف کننده شود.

دولت کانادا همچنین در حال کنترل و نظارت وبازبینی مرزهای این کشور است تا از واردات این دارو به انواع شیوه‌ها به کشور جلوگیری کند.
 
همه ساله مصرف دارو‌ها‌ی پرخطر، تاریخ گذشته و یا تجویز شده به صورت اشتباه باعث مرگ هزاران نفر در سراسر جهان می‌شود.
 
نام تجاری این داروها به شرح ذیل می‌باشد:
 
– Anastrozole
– Clenbuterol
– Clomiphene
– Ketotifen
– Letrozole
– Sildenafil
– T3 (Liothyorine)
– Tadalafil
– Tamoxifen
– Toremifene
برچسب ها: دامپزشکی ، دارو ، اینترنتی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: