کد خبر: ۱۴۵۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 13
کد 247 مربوط به سکته‌های قلبی است که باید سریع اقدامات درمانی در آن حالت انجام شود،77 درصد موارد کد 247 مربوط به آقایان و مابقی مربوط به بانوان است.
شفا آنلاین>سلامت>مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان(Treatment) دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: کد 247 مربوط به سکته‌های قلبی است که باید سریع اقدامات درمانی در آن حالت انجام شود،77 درصد موارد کد 247 مربوط به آقایان و مابقی مربوط به بانوان است.

به گزارش شفا آنلاین، امیرحسین شیرانی صبح امروز در نشست خبری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار کرد: کد 247 مربوط به سکته‌های قلبی(heart attack) است که باید سریع اقدامات درمانی در آن حالت انجام شود که بیمارستان شهید چمران در این طرح در کشور پیشرو بوده است.

مدیر امور بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی معاونت درمان علوم پزشکی اصفهان خاطر نشان کرد: مرکز دوم بیمارستان خورشید و مرکز سوم شهید صدوقی نیز به بیمارستان شهید چمران اضافه شده که باعث کاهش آمار مراجعه به بیمارستان شهید چمران شده است.

وی افزود: 77 درصد موارد کد 247 مربوط به آقایان و مابقی مربوط به بانوان است؛ شاخص استاندارد زمانی برای زمانی که بیمار وارد بیمارستان می‌شود تا زمانی که بازسازی عروق انجام می‌شود 90 دقیقه است که این زمان در بیمارستان چمران 58 دقیقه است و در سه ماهه دوم سال 95 این زمان بهبود پیدا کرده است.

وی عنوان کرد: بیمارستان شهید صدوقی اخیراً اجازه ثبت در سامانه را پیدا کرده و 96 بیمار را تاکنون تحت درمان قرار داده است.

شیرانی تصریح کرد: تمام تجهیزات به کار گرفته شده برای بیماران در این کدها یک‌بار‌ مصرف هستند و هزینه‌های بسیاری را برای ما به همراه دارد اما تاکنون مشکلی برای ما به دنبال نداشته است.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: