کد خبر: ۱۴۴۸۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۰ - ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 08
دکترنوربخش:
دکتر سیدتقی نوربخش اظهار داشت: روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی است و خوشحال هستیم که همکاران ما در حوزه روابط عمومی با مسائل تخصصی این سازمان آشنایی کافی دارند.
شفاآنلاین>اجتماعی>مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی ضمن اظهار رضایت از عملکرد حوزه روابط عمومی این سازمان گفت: مأموریت های اطلاع رسانی، پاسخ گویی و شفافیت امور در روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی به نحو مطلوب انجام گرفته است.

به گزارش شفاآنلاین،دکتر سیدتقی نوربخش در همایش سراسری همکاران روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی که با عنوان شبکه های اجتماعی و کارکردهای روابط عمومی برگزار شد؛ اظهار داشت: روابط عمومی در سازمان تأمین اجتماعی پل ارتباطی سازمان با افکار عمومی است و خوشحال هستیم که همکاران ما در حوزه روابط عمومی با مسائل تخصصی این سازمان آشنایی کافی دارند.

  دکتر نوربخش با تأکید بر اینکه همکاران روابط عمومی بایستی در جریان مسائل سازمان باشند، گفت: بدون شک حوزه ای که وظیفه اطلاع رسانی را در سازمان بر عهده دارد، بایستی از مسائل سازمان آگاهی کافی داشته باشد.

دکتر نوربخش با اشاره به اینکه تأمین اجتماعی سازمانی اقتصادی و با کارکرد اجتماعی است، گفت: مهمترین تولید این سازمان ایجاد امنیت اجتماعی است و بدون تردید فعالیت و عملکرد این سازمان بایستی به نحوی باشد که منجر به ایجاد هیچگونه تشویش و دغدغه ای در بیمه شدگان نشود.

 وی با بیان اینکه اتفاقات اواخد دولت گذشته امنیت خاطر جامعه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی را مخدوش کرد، افزود: در آن دوره سازمان مقر بی امنیتی و فیلم برداری مخفی و مرکز تنازع قوا شد و از امنیت اجتماعی فاصله گرفت.

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی بهبود و ارتقاء مجه این سازمان را از مهمترین اولویتها برشمرد و گفت: مهمترین هنر ما به عنوان کارگزاران نظام این است که مسائل و مشکلات به مردم منتقل نشود.

دکتر نوربخش ادامه داد: مردم در تمام صحنه ها در زمان انقلاب و دفاع مقدس و در تحریم های اقتصادی و هجمه های فرهنگی کار خود را در پشتیبانی از نظام انجام داده اند و این مردم مستحق آن نیستند که مشکلات مدیران به آنها بازگردد.

وی با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید قانون گرایی، برنامه محوری، پاکدستی و پاسخگویی به عنوان استراتژی مدیریتی سازمان تأمین اجتماعی مطرح شده است، گفت: پاسخگویی مربوط به حوزه روابط عمومی است و سازمان باید همواره به افکار عمومی پاسخگو باشد.

دکتر نوربخش بر لزوم معرفی بیشتر سازمان تأمین اجتماعی به اقشار مختلف جامعه و همچنین مسئولین کشور تأکید کرد و گفت: تأمین اجتماعی آنگونه که باید در جامعه ما شناخته شده نیست و این واقعیت وجود دارد که حتی بسیاری از مسئولین نیز شاخت کافی از سازمان ندارند و این از چالش های بزرگ سازمان است.


نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: