کد خبر: ۱۴۴۶۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 06
بهروز جنت؛سازمان غذا و دارو به شدت در حال رصد و مبارزه با اینگونه تبلیغات است

شفا آنلاین>سلامت>مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو هشدار داد: تبلیغ شرکت های محصولات سلامت محور در شبکه های ماهواره ای مترادف با تعلیق پروانه محصول آنان خواهد بود.

به گزارش شفا آنلاین، بهروز جنت با اشاره به افزایش تبلیغات غیرواقع و گمراه کننده محصولات سلامت محور گفت: سازمان غذا و دارو به شدت در حال رصد و مبارزه با اینگونه تبلیغات است.

مدیر کل نظارت بر فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو ادامه داد: شرکت هایی را که در این شبکه های ماهواره ای اقدام به تبلیغات محصولات خود کنند، به صورت دقیق و جدی درحوزه نظارتی پیگیری و بدون کوچکترین مماشاتی در کمیته فنی پروانه متخلفان را معلق می کنیم.

وی تصریح کرد: از نظر ما ماهیت اینگونه شبکه ها و رسانه ها زیر سئوال است و به هیچ وجه آنها را قبول نداریم و تبلیغات در این شبکه ها را نیز غیرمجاز به حساب می آوریم.

جنت خاطر نشان کرد: اسامی برخی از این شرکت ها به معاونت های غذا و دارو اعلام شده است و برخورد های لازم و قانونی در مورد آنها اعمال خواهد شد.

انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، مواد غذایی، داروهای لاغری و چاقی و داروهای ترک اعتیاد(Addiction) از جمله محصولاتی به شمار می روند که در شبکه های ماهواره ای تبلیغ می شوند.
برچسب ها: تبلیغ ، سلامت ، سازمان
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: