امسال به نام اقتصاد «مقاومتی، اقدام و عمل» مزین شده بود و کارآفرینان با اشتغالزایی به جوانان جویای کار کمک کردند و با پوشش بیمه ای چتر حمایتی تامین اجتماعی(Social security) را بر سر کارکنان خود گستراندند.
شفا آنلاین>اجتماعی> مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: ٤٨ هزار پرونده الکترونیک در کشور برای ورودی های جدید تامین اجتماعی طی یکماه اخیر تشکیل شد و در آینده نیز تمامی شعب تامین اجتماعی با پرونده الکترونیک فعالیت خواهند کرد.
به گزارش شفا آنلاین، ناهید
حیدری در پنل تخصصی جشنواره نیکوکارآفرین افزود: امسال به نام اقتصاد
«مقاومتی، اقدام و عمل» مزین شده بود و کارآفرینان با اشتغالزایی به جوانان
جویای کار کمک کردند و با پوشش بیمه ای چتر حمایتی تامین اجتماعی(Social security) را بر
سر کارکنان خود گستراندند.
وی گفت: تامین اجتماعی نیز برای تسهیل ارائه
خدمات به کارفرمایان اقداماتی را انجام داده است که استفاده از نهضت IT
(فناوری اطلاعات)از این جمله است که طی سه سال اخیر با شدت در حال عملیاتی
شدن است.
حیدری در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: بزرگ ترین شعبه
کشوری تامین اجتماعی شعبه 25 واقع در غرب استان تهران تحت پایلوت طرح های
فناورانه است و 2 میلیون نسخه الکترونیکی از پرونده فنی بیمه شدگان در
این شعبه صادر شده است.
مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ اضافه کرد: اکنون هیچ پرونده کاغذی مستمری در شعبه 25 تامین اجتماعی تهران نداریم.
حیدری همچنین به شماره اختصاصی تامین اجتماعی اشاره کرد و اظهار داشت: بازرسی
هوشمند الکترونیک نیز در شعبه 25 و چند شعبه دیگر تهران نیز در حال پایلوت
است. ارائه خدمات ویژه به کارفرمایان خوش حساب هم در دست انجام است و تلاش
شده است تا روند ارائه خدمات تسهیل و تسریع شود.
تامین اجتماعی 42
میلیون بیمه شده دارد که قرار است با تشکیل پرونده الکترونیکی، تا پایان
امسال در تمام مراکز ملکی این سازمان و در سال های آینده نیز در تمام مراکز
طرف قرارداد، دفترچه های درمانی را حذف و تمامی خدمات به صورت الکترونیکی
به بیمه شدگان ارائه شود.