کد خبر: ۱۴۴۳۳۲
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۰ - ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 04
انتشار خبر کمبود شیرخشک در مجتمع خدمات بهزیستی شبیر از اساس کذب و غیر واقعی است چرا که از دو سال گذشته در این مرکز، کودک شیرخوار نگهداری نمی‌شود

شفا آنلاین>سلامت>معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی استان تهران مطلب منتشر شده در برخی از شبکه‌های اجتماعی مبنی بر کمبود شیر خشک در مجتمع خدمات بهزیستی شبیر را تکذیب کرد.

به گزارش شفا آنلاین، احمد خاکی گفت: انتشار خبر کمبود شیرخشک در مجتمع خدمات بهزیستی شبیر از اساس کذب و غیر واقعی است چرا که از دو سال گذشته در این مرکز، کودک شیرخوار نگهداری نمی‌شود و مرکز شبیر محل نگهداری کودکان 2 تا 6 ساله بی‌سرپرست و بد سرپرست است و به طور کل نیازی به شیرخشک ندارد.

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران با تاکید بر هوشیاری مردم در مواجهه با این پیام‌ها، ادامه داد: مردم خیر و نوع‌دوست استان تهران می‌توانند برای کمک به شیرخوارگاه‌ها و سایر مراکز نگهداری از کودکان، کمک‌های نقدی خود را از طریق سایت بهزیستی استان تهران به نشانی www.behzistitehran.org.ir و کمک‌های غیر نقدی خود را با مراجعه به واحدهای مشارکت‌های مردمی این مراکز اهدا کنند.

وی خاطرنشان کرد: این مطالب از سوی افرادی با نیات نامعلوم منتشر شده و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود؛ سازمان بهزیستی بطور قطع از طریق مراجع رسمی به دنبال برخورد با منتشر کنندگان اینگونه مطالب خواهد بود چرا که آنها ضمن تشویش اذهان عمومی با احساسات و عواطف مردم نیز بازی می‌کنند.

هم اکنون 10 هزار کودک بی سرپرست و بدسرپرست در مراکز نگهداری کودکان و شیرخوارگاه های در سراسر کشور تحت پوشش بهزیستی قرار دارند.
برچسب ها: شیرخشک ، انتشار ، کودک
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: