کد خبر: ۱۴۴۲۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017March 03
ما در علوم پزشکی تهران گرایش های ارشد پرستاری را ایجاد کردیم و بسیاری از تخصص ها در مقطع ارشد این رشته در سطح کشور وجود دارد
شفا آنلاین>سلامت>معاون علوم پزشکی تهران از پذیرش دانشجو پرستاری ارشد اورژانس در این دانشگاه برای سال آینده خبر داد.

به گزارش شفا آنلاین،جلیلی معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه تخصص در پرستاری همچون رشته پزشکی دارای اهمیت و تاثیر مطلوب در ارائه خدمت به مردم است، گفت: ما در علوم پزشکی تهران گرایش های ارشد پرستاری را ایجاد کردیم و بسیاری از تخصص ها در مقطع ارشد این رشته در سطح کشور وجود دارد.

وی با بیان اینکه حرکت به سمت تخصص در رشته پرستاری برای درمان و ارائه خدمت بهتر سودمند است، اظهار داشت: پرستاری مانند پزشکی رشته حرفه ای محسوب می‌شود که منصه ظهور آن بر بالین بیمار است. باید کاری کنیم که با ایجاد گرایش های بیشتر در این حوزه، خدمات بهتری عرضه کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به تخصص های موجود در ارشد پرستاری این دانشگاه عنوان کرد: کریکولوم یا برنامه آموزش رشته های پرستاری  شامل مراقبت های ویژه، سالمندی، روان پرستاری و اورژانس است.

جلیل افزود: تخصصی شدن در این رشته مطلوب است به شرطی که افراد در اراده خدمات بالینی به کار گرفته شوند و این افراد و تخصص ها تنها در محیط درس و دانشگاه باقی نمانند.
 
معاون آموزشی علوم پزشکی تهران یادآور شد: در علوم پزشکی تهران بعد از مصوب شدن کوریکلوم ها در سه تخصص مراقبت های ویژه، سالمندی و روان پرستاری دانشجو جذب کرده و سال تحصیلی جدید، افزون بر این سه رشته در پرستاری اورژانس دانشجو پذیرش می کنیم.
برچسب ها: پزشکی ، دانشگاه ، سالمندی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: