کد خبر: ۱۴۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۰ - ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 28
وزیر بهداشت اظهار کرد :
سیدحسن هاشمی اظهار داشت: هر چیزی متوسط آن خوب است وقتی محیط زیاد سیاسی شود دانشجو فکر می کند وظیفه سیاسی دارد اما دانشگاه محل گفت و گو، تعامل و کسب علم است.
شفاآنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: کشور ما بیش از اندازه سیاسی است و این به زندگی، معیشت و رشد علمی لطمه وارد می کند.

به گزارش شفاآنلاین،سیدحسن هاشمی روز سه شنبه در نخستین جشنواره آموزشی و تحصیلی جایزه ملی ایثار در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران این مطلب را بیان کرد.
وی اظهار داشت: هر چیزی متوسط آن خوب است وقتی محیط زیاد سیاسی شود دانشجو فکر می کند وظیفه سیاسی دارد اما دانشگاه محل گفت و گو، تعامل و کسب علم است.
وی تصریح کرد: مسیر رشد، تعالی و پیشرفت و بقای ما توجه به علم است چون ماندگارترین ثروت برای کشور است و دلیل پافشاری رهبر درباره همین موضوع است چون کشوری قدرتمند است که توان علمی بالایی دارد.
وزیر بهداشت گفت: اگر می خواهیم مسیر را گم نکنیم باید در حوزه علم توانمند باشیم و شما دانشجویان و دانش آموزان شاهد و ایثارگر ادامه دهنده راه پدرانتان را دارید و این خدمت به کشور و انقلاب است و شما باعث سرافرازی کشور هستید.
هاشمی خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب عده ای معتقد بودند که اخذ تحصیل باعث فرار از مسئولیت های اجتماعی می شود البته عده ای هم خلاف این عقیده را داشتند اما رهبری هم تاکید جدی بر کسب علم دارد.
وزیر بهداشت گفت: امیدواریم وزارت علوم ، وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت به تربیت دانشجویان و دانش آموزان برتر اقدام کند چون آینده به دست این عزیزان ساخته خواهد شد.
در این جشنواره قرار است از ٧٢ دانشجو و دانش آموز برتر در وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، دانشگاه آزاد، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و نفرات اول سهمیه شاهد آزمون سراسری تجلیل شود.
در این جشنواره فخرالدین احمدی دانش آشتیانی وزیر آموزش و پرورش، حمید میرزاده رئیس دانشگاه آزاد، سیدحسن هاشمی وزیر بهداشت، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی شهیدی رئیس بنیاد شهید و جمعی از دانشجویان و دانش آموزان برتر شاعد و ایثارگر حضور دارند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: