کد خبر: ۱۴۳۳۶۷
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 24
متن پیام وزیر بهداشت به مناسبت افتتاح دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
شفا آنلاین>سلامت>سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت برگزاری دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور پیامی صادر کرد.

به گزارش شفا آنلاین،متن پیام وزیر بهداشت به مناسبت افتتاح دومین دوره المپیاد ورزش‌های همگانی دختران دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور که طی روزهای ۵ تا ۱۱ اسفند ماه در خزرآباد ساری برگزار می‌شود، به شرح ذیل است:

از طرفی اهداف خاص تربیت‌بدنی، توسعه و گسترش سلامت و بهداشت جامعه، ایجاد نشاط و پر کردن خلا زندگی و کاهش آسیب‌های اجتماعی است که این موضوع سبب آمادگی بهتر افراد جهت انجام تکلیفشان و افزایش توان عمومی جامعه می‌شود.
 
گستردگی و وسعت موضوع تربیت بدنی و ورزش همگانی از این جهت می‌باشد که تقریبا کلیه سطوح جامعه را تحت پوشش و کارکرد اجتماعی خویش قرار می‌دهد و در پیکر و ساختار جامعه کاملا جاری می‌شود.
 
المپیاد ورزش دانشجویان محل تلاقی فرهنگ‌ها و ارزش‌های اجتماعی جامعه است، فلسفه‌ای در زندگی است که صفات جسمانی، ارادی و فکری را در هم آمیخته و تعالی می‌بخشد.
 
بی‌تردید رقابت فرهیختگان و اقشار علمی جامعه پزشکی ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی و اهداف انسانی ورزش را بهتر و بیشتر به نمایش خواهد گذاشت تا جائیکه انشاالله الگوی شایسته‌ای برای جوانان باشد.
 

رقابت‌های ورزشی مابین ورزشکاران و دانشجویان علوم پزشکی می‌تواند وسیله‌ای باشد در جهت رشد رشد توانایی‌های خود برای کسب دانش بیشتر با هدف خدمت افزونتر به جامعه در آینده نزدیک.
 
با آرزوی لحظاتی خوب و خوش برای شما عزیزان و سایر دست‌اندرکاران در برگزاری مطلوب و شایسته و ایجاد رضایت‌مندی برای آینده‌سازان سلامت کشور.
برچسب ها: جامعه ، پزشکی ، علمی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: