کد خبر: ۱۴۳۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 24
در سفر یک روزه سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به استان سمنان امروز 18 طرح حوزه بهداشت و درمان با هزینه 345 میلیارد ریال افتتاح و آیین اجرای 72 طرح دیگر در حوزه بهداشت و درمان استان آغاز شد که براساس برنامه، تا دهه فجر 96 به بهره برداری خواهد رسید.

شفا آنلاین>سلامت>در سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به استان سمنان، روز جمعه 18 طرح در حوزه بهداشت و درمان افتتاح و عملیات اجرایی 72 طرح در بخش‌های مختلف آغاز شد.

به گزارش شفا آنلاین، در سفر یک روزه سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت به استان سمنان امروز 18 طرح حوزه بهداشت و درمان با هزینه 345 میلیارد ریال افتتاح و آیین اجرای 72 طرح دیگر در حوزه بهداشت و درمان استان آغاز شد که براساس برنامه، تا دهه فجر 96 به بهره برداری خواهد رسید.

این آئین در دانشکده دندانپزشکی سمنان با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، محمدرضا خباز استاندار، مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان استان سمنان برگزار شد.

طرح های افتتاحی در سفر وزیر بهداشت به استان سمنان، شامل پایگاه مراقبت سلامت گرمسار با زیربنای 250 مترمربع شامل بخش های مراقبت از سلامت مردان و زنان و بخش مامایی و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی(ره) گرمسار با زیربنای 750 مترمربع شامل بخش های قلب و عروق، کودکان، زنان، جراحی عمومی، چشم، گوش و حلق و بینی و سایر تخصص ها با مجموع اعتبار 2 طرح 40 میلیارد ریال و دانشکده تغذیه و علوم غذایی در شهرستان آرادان با زیربنای 2 هزار و 800 متر مربع و اعتبار 60 میلیارد ریال بود.

خوابگاه‌های دانشجویی پردیس سرخه با ظرفیت 400 نفر، کلینیک ویژه مهدیشهر با 750 مترمربع زیربنا و یکی از پایگاه های مراقبت سلامت مسکن مهر شهرستان سمنان در زمینی با هزار و 900 متر مربع مساحت، از دیگر طرح های افتتاحی در سفر سیدحسن قاضی زاده هاشمی در سمنان بود.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 6 بیمارستان را در شهرستان های سمنان، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان و جمعیتی بیش از 500 نفر از استان سمنان را زیرپوشش دارد و سمنان از استان موفق در اجرای طرح تحول سلامت است و رضایتمندی مردم این استان از اجرای این طرح 86 درصد عنوان شده است.

برچسب ها: سفر ، درمان ، دندانپزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: