کد خبر: ۱۴۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۰ - ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 24
وزیر بهداشت صبح جمعه پایگاه مراقبت سلامت و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهرستان گرمسار و دانشکده تغذیه و علوم غذایی شهرستان آرادان در استان سمنان را با 100 میلیارد ریال هزینه، افتتاح کرد.

شفا آنلاین>سلامت>وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح جمعه پایگاه مراقبت سلامت و کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی شهرستان گرمسار و دانشکده تغذیه و علوم غذایی شهرستان آرادان در استان سمنان را با 100 میلیارد ریال هزینه، افتتاح کرد.

به گزارش شفا آنلاین، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در سفر به استان سمنان، امروز پایگاه مراقبت سلامت امید گرمسار با زیربنای 250 مترمربع شامل بخش های مراقبت از سلامت مردان و زنان و بخش مامایی و همچنین کلینیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی امام خمینی(ره) گرمسار را با زیربنای 750 مترمربع شامل بخش های قلب و عروق، کودکان، زنان، جراحی عمومی، چشم، گوش و حلق و بینی و سایر تخصص ها افتتاح کرد که مجموع اعتبار این 2 طرح 40 میلیارد ریال بود.

افتتاح خوابگاه‌های دانشجویی پردیس سرخه و بازدید از دانشکده پیراپزشکی در شهرستان سرخه، افتتاح کلینک ویژه مهدیشهر و بازدید از بیمارستان در حال ساخت مهدیشهر، افتتاح یکی از پایگاه های مراقبت سلامت مسکن مهر شهرستان سمنان و حضور در اختتامیه اولین همایش ملی سلامت دهان و دندان با محوریت کودک و مادر از برنامه های سفر وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید به شهرستان‌های مختلف استان سمنان است.


با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دانشکده تغذیه و علوم غذایی آرادان نیز با زیربنای 2 هزار و 800 مترمربع و اعتبار 60 میلیارد ریال امروز به بهره‌برداری رسید.
در سفر سید حسن قاضی زاده هاشمی به استان سمنان 18 طرح با هزینه‌ 345 میلیارد ریال در حوزه بهداشت و درمان در این استان افتتاح و آئین اجرایی 72 طرح دیگر در حوزه بهداشت و درمان استان آغاز می شود که براساس برنامه، تا دهه فجر 96 به بهره برداری خواهد رسید.

در آئین افتتاح این طرح ها، محمدرضا خباز استاندار سمنان، داریوش طاهری فرماندار گرمسار، سعید افشارنادری فرماندار آرادان؛ مهدی شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی و جمعی از مسوولان استان سمنان و شهرستانها حضور داشتند.

دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان 6 بیمارستان را در شهرستان های سمنان، دامغان، مهدیشهر، گرمسار، سرخه و آرادان و جمعیتی بیش از 500 نفر از استان سمنان را زیرپوشش دارد.

سمنان با 700 هزار نفر جمعیت، از استان های موفق در اجرای طرح تحول نظام سلامت است و رضایتمندی مردم این استان از اجرای این طرح 86 درصد عنوان شده است.
طرح تحول نظام سلامت از اردیبهشت سال 93 در سراسر کشور به اجرا درآمد.
برچسب ها: بهداشت ، وزیر ، آموزش
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: