کد خبر: ۱۴۳۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 21
بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این اتفاق و اعلام مادر کودک به بهزیستی تهران، کارشناسان امور مهدهای کودک از محل این مهد بازدید و فیلم­ های مربوطه را مورد بازبینی قرار داده و متاسفانه بدرفتاری با کودک تایید شده است.
شفا آنلاین>اجتماعی>معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: پرونده بد رفتاری با کودک سه ساله در یکی از مهدهای کودک تهران در مراجع قضایی و کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران تحت رسیدگی است.

به گزارش شفا آنلاین، احمد خاکی در تشریح این حادثه اظهار کرد: بلافاصله پس از اطلاع از وقوع این اتفاق و اعلام مادر کودک به بهزیستی تهران، کارشناسان امور مهدهای کودک از محل این مهد بازدید و فیلم­ های مربوطه را مورد بازبینی قرار داده و متاسفانه بدرفتاری با کودک تایید شده است.
وی ادامه داد: در ادامه بررسی ­ها مشخص شد، مهد کودک به طور 'غیر قانونی' از مربی کارآموز استفاده کرده است که ضمن اخراج فرد خاطی از مهد کودک، جهت برخورد قانونی با مهد، پرونده ای در کمیسیون نظارت بر مراکز غیر دولتی بهزیستی استان تهران تشکیل شد.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران خاطرنشان کرد: همزمان با بررسی­ های کارشناسی، مهد کودک از سوی بهزیستی موظف به پرداخت تمامی هزینه ­های درمانی کودک شد.
خاکی ادامه داد: باتوجه به شکایت صورت گرفته از مهدکودک نزد مراجع قضایی، منتظر صدور رای قطعی دادگاه در این خصوص هستیم و پس از صدور رای دادگاه، کمیسیون مربوطه در بهزیستی استان تهران نیز رای نهایی خود را در خصوص پرونده این مهد کودک متخلف صادر خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: بهزیستی همواره به عنوان حامی حقوق کودکان و در جهت حفظ سلامت جسمی و روانی آنها تاکید بر رعایت ضوابط و دستورالعمل­ های ابلاغی به مهدهای کودک دارد و این اطمینان را به خانواده­ ها می­ دهیم که در صورت وقوع چنین حوادثی، برخوردی قاطع طبق ضوابط خواهیم داشت.
معاون امور اجتماعی بهزیستی استان تهران گفت: والدین می­ توانند هرگونه شکایت خود را از مهدهای کودک به سامانه پیامکی 3000012333 جهت بررسی و پیگیری اعلام کنند.
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: