کد خبر: ۱۴۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 19
همایش ملی پیشگیری از جرایم پزشکی که قرار بود اسفندماه امسال برگزار شود، براساس تصمیم گیری های جدید، در اردیبهشت 96 برگزار می شود.

شفا آنلاین>سلامت>دبیر همایش ملی پیشگیری از جرایم پزشکی گفت: بسیاری از خطاهای پزشکی قابل پیشگیری است و این همایش می تواند در زمینه کاهش خطاهای پزشکی به ما کمک کند

به گزارش شفا آنلاین، همایش ملی پیشگیری از جرایم پزشکی که قرار بود اسفندماه امسال برگزار شود، براساس تصمیم گیری های جدید، در اردیبهشت 96 برگزار می شود.

وی ادامه داد: به همین منظور با همکاری معاونت پیشگیری قوه قضاییه روزهای پنجم و ششم اسفند امسال همایش مشترکی برای خطاهای پزشکی برگزار می شود که این همایش به اردیبهشت ماه سال آینده موکول شده است.

‌محمود عباسی دبیر این همایش گفت: پیش از این مقرر بود چهارم پنجم اسفندماه سال جاری برگزار شود با تصمیم شورای سیاستگذاری این همایش به سال آینده موکول شد. عباسی افزود: محل برگزاری و تاریخ دقیق این همایش متعاقبا اعلام خواهد شد.


علیرضا زالی رئیس سازمان نظام پزشکی نیز پیشتر در یک نشست خبری به خطاهای پزشکی و درصد پایین آن اشاره کرد و گفت: میزان خطاهای یاد شده نسبت به ٨٥٠ میلیون خدمت در کشور در بخش بستری و سرپرست بسیار پایین است اما یک خطا هم برای ما مهم است.
برچسب ها: پیشگیری ، همایش ، پزشکی
نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: