کد خبر: ۱۴۲۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۰ - ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - 2017February 19
این همایش تفاوت چندانی با همایش‌های سال‌های گذشته ندارد و در این همایش نیز آموزش‌های نوین ارایه خواهد شد.

شفا آنلاین>سلامت>رییس انجمن سکته مغزی ایران گفت: برای درمان بیمارانی که با سکته مغزی مواجه شده‌اند، کادر پزشکی از جمله پرستاران، متخصصین طب فیزیکی و تکنسین‌های اورژانس نقش اساسی ایفا می‌کنند.

به گزارش شفا آنلاین، بابک زمانی رییس انجمن سکته مغزی ایران در آستانه برگزاری نهمین همایش سکته مغزی گفت: در پروسه درمان بیمارانی که با سکته مغزی مواجه شده‌اند، کادر پزشکی از جمله پرستاران، متخصصین طب فیزیکی و تکنسین‌های اورژانس نقش اساسی ایفا می‌کنند.

وی افزود: اگر این عوامل درمانی از دانش بالاتر برخوردار باشند روند درمان بیمار با سرعت بیشتری انجام خواهد شد، به همین دلیل قرار است نهمین کنگره سکته مغزی از روز 11 لسفند لغایت 13 اسفندماه در محل همایش‌های کتابخانه ملی ایران در جهت ارائه پنل‌های آموزشی برگزار شود.

زمانی توضیح داد: پرستاران، متخصصین طب فیزیکی و تکنسین‌های اورژانس و گفتار درمانی می‌توانند در این همایش شرکت کنند و متخصصان و افراد صاحب نظر این حوزه در خصوص پیشرفته‌ترین روش‌های نوین درمانی بحث و تبادل نظر می‌کنند.

وی در خصوص تفاوت این کنگره با همایش‌های سال‌های گذشته گفت: این همایش تفاوت چندانی با همایش‌های سال‌های گذشته ندارد و در این همایش نیز آموزش‌های نوین ارایه خواهد شد. 

وی در پایان گفت: از تعدادی پزشکان ایرانی و صاحب نام مقیم خارج از کشور برای سخنرانی در این همایش دعوت بعمل آمده بود که با توجه به محدودیت‌های اعمال شده از طرف کشور آمریکا این افراد نمی‌توانند در این همایش حضور یابند.

نظرشما
نام:
ایمیل:
* نظر: